• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

عضویت در سازمان شانگ‌های، بیانگر قدرت دیپلماسی ایران است

  • کد خبر : 31646
  • 16 تیر 1402 - 14:26
عضویت در سازمان شانگ‌های، بیانگر قدرت دیپلماسی ایران است
امام جمعه زرین شهر گفت: عضویت ایران در این سازمان نشان از قدرت و عزت دیپلماسی کشور دارد که در سایه اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان محقق شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبدی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به عضویت ایران در سازمان پیمان شانگ‌های اظهار کرد: عضویت ایران در این سازمان نشان از قدرت و عزت دیپلماسی کشور دارد که در سایه اقتدار و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی مستکبران جهان محقق شد و یک‌بار دیگر جهانیان قدرت دیپلماسی ایران را مشاهده کردند.

وی با بیان اینکه عضویت در سازمان شانگ‌های اهرم‌های قدرت ایران را بیش از پیش تقویت می‌کند، افزود: این عضویت در جامعه بین المللی در ابعاد مختلف از اهیمت ویژه‌ای برخوردار بوده و نوید بخش آینده درخشان برای مردم عزیز و آینده کشور است و مطمئناً به زودی شاهد آثار مثبت و مفید این عضویت خواهیم بود.

امام جمعه زرین شهر با اشاره حکم حکومتی مقام معظم رهبری در سلب اعتبار از معاملات غیر رسمی، گفت: با حکم تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «باید از این‌گونه معاملات سلب اعتبار شود و اگر هم از دیدگاه شورای نگهبان به مصوبه مجلس ایرادی هست، مصلحت قطعی کشور و نظام، تصویب نهایی این قانون است» تکلیف نهایی این پرونده روشن شده است.

وی عنوان کرد: طی سالیان گذشته یکی از دغدغه‌های مردم و دادگستری فساد در معاملات غیر رسمی بود اما به دلایل مختلف قانون آن بین مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص بر روی زمین مانده بود اما با دیگر رهبر فرزانه و حکیم ایران اسلامی با درایت و تیزبینی خود این چالش را مرتفع ساختند.

آقایی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با کارکنان قوه قضائی رسماً مواضع خود را بیان نمودند و اعلام کردند معاملات غیر رسمی اموال غیر منقول از منشاء‌های بزرگ فساد هستند و دستور و حکم حکومتی معظم له در این خصوص پایانی برای چنین منشاء‌های بزرگ فساد به‌شمار می‌آید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31646

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.