• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

صدای کشاورزان لنجان شنیده شد/فرماندار و شورای تامین شهرستان لنجان باتمام توان از کشاورزان حمایت کردند

  • کد خبر : 31758
  • 19 تیر 1402 - 7:00
صدای کشاورزان لنجان شنیده شد/فرماندار و شورای تامین شهرستان لنجان باتمام توان از کشاورزان حمایت کردند
امام جمعه زرین شهر گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق کشاورزان و برطرف دغدغه مهم تأمین آب کشاورزی برای آن‌ها یکی از اقدامات مهم و اثرگذاری بود که به واسطه پیگیری‌های ویژه فرماندار شهرستان لنجان، شورای تأمین و اداری توانستند با مدیریت خوب خود آن را محقق کنند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن،حجت الاسلام مهدی آقایی امنیت، عدالت و رفاه را سه مؤلفه مهم در مکتب امیرالمومین (ع) دانست و اظهار کرد: براساس حدیث امام صادق (ع) امنیت، عدالت و رفاه سه نیاز مهم و حیاتی بشر در هر جامعه به‌شمار می‌آید و در مکتب امیرالمونین علی (ع) این مؤلفه‌ها وجود داشته و در مکتب مهدوی نیز تمامی این مؤلفه‌ها محقق خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ خیابانی غدیر در شهرستان لنجان تصریح کرد: امسال طنین روح بخش غدیر درحرکتی بسیار خوب و ارزنده با حضور اقشار مختلف جامعه و حمایت نهادهای انقلابی، دولتی و هیئت‌های مذهبی و فرهنگی در خیابان‌های سطح شهر جاری شد و مردم خطه طلایی ایران برای برگزاری این حرکت مردمی سنگ‌ِ تمام گذاشتند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: انتقال سبک زندگی غدیری به نسل جوان و آینده‌ساز کشور یک ضرورت به‌شمار می‌آید و حضور نسل‌های مختلف در برنامه‌های دهه ولایت و جشن بزرگ عید غدیر با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه به‌گونه‌ای بود که واقعه غدیر را برجسته کرد تا نسل امروز درک درستی از فضای معنوی غدیر داشته باشند.

وی با اشاره به اقدامات شورای تأمین و شورای اداری در پیگیری تأمین آب کشاورزی گفت: رسیدگی به مشکلات و مطالبات به حق کشاورزان و برطرف دغدغه مهم تأمین آب کشاورزی برای آن‌ها یکی از اقدامات مهم و اثرگذاری بود که به واسطه پیگیری‌های ویژه فرماندار شهرستان لنجان، شورای تأمین و اداری توانستند با مدیریت خوب خود آن را محقق کنند.

آقایی با اشاره به وضعیت تغییر اقلیم و فصلی شدن رودخانه زاینده رود، اضافه کرد: قشر زحمت‌کش کشاورز نیازمند توجه جدی همه‌ی مسئولان در تمامی رده‌های مدیریتی هستند چراکه تولیدات کشاورزی، علاوه بر تأمین معیشت کشاورزان، نقش مؤثری در تأمین نیازهای کشور دارد.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۱ تیر ماه تحت عنوان روز عفاف و حجاب عنوان کرد: بیست‌ویکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد در مخالفت با کشف حجاب در مسجد گوهر شاد است که به عنوان روز «عفاف و حجاب» نامگذاری شد، روزی که مردم معترض به کشف حجاب در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیده شدند.

امام جمعه زرین شهر با بیان اینکه عفاف و حجاب نماد دینی ارزشی و ملی فرهنگ ایرانی و یک نماد انقلابی‌گری است، خاطرنشان کرد: قیام مردم مشهد در مسجد گوهرشاد گواه غیرت دینی مردم ایران اسلامی بود که جان خود را نیز در این مسیر فدا کردند تا گزندی به دین اسلام و حجاب وارد نشود و امروز همه در برابر این خون‌های بر زمین ریخته مسئول هستیم و وظیفه داریم پاسدار خوبی برای حجاب وعفاف باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه ایرانی همواره از مروجان فرهنگ حجاب و عفاف بوده است، متذکر شد: هفته حجاب و عفاف فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ غنی و تحکیم بنیان خانواده است، بنابراین انتظار می‌رود نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها به ویژه رسانه‌های نوین در فضای مجازی اهتمام لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31758

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.