• امروز : دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان خبر داد:

اجرای حدود ۳۰ درصد از مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان

  • کد خبر : 31760
  • 19 تیر 1402 - 14:22
اجرای حدود ۳۰ درصد از مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: خوشبختانه طی مدت گذشته حدود ۳۰ درصد از مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان به مرحله اجرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی پیش از ظهر امروز -دوشنبه نوزدهم تیرماه- در جمع مسئولان شهرستان لنجان اظهار کرد: همه ما مسئولان در برابر مردم شهرستان لنجان تکلیف و تعهد داریم و باید با نگاهی جهادی در مسیر اجرای سیاست‌های دولت مردمی در شهرستان لنجان گام برداریم.

وی اجرای مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان را، تعهد مسئولان به مردم دانست و افزود: اجرای مصوبات سفر استاندار اصفهان به شهرستان لنجان بسیار حائز اهمیت است چراکه طرح‌های بر زمین مانده از قبل خاطره خوشی را در ذهن مردم شهرستان برجای نگذاشته است از این رو انتظار می‌رود همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای اجرای مصوبات به شکل جهادی عمل کنند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه امروز اتفاقات بسیار مهم و خوبی در شهرها و روستاهای این شهرستان روی می‌دهد که ثمره نهایی آن جلب اعتماد عمومی مردم است، تصریح کرد: سفر استاندار اصفهان ۷۴ مصوبه به همراه داشت که بخش قابل توجهی از این مصوبات از مطالبات مردمی به‌شمار می‌آید که قبل از حضور استاندار اصفهان در شهرستان لنجان نیازها و مطالبات مردمی و مورد نیاز شهرها و روستاهای شهرستان احصاء و کار کارشناسی بر روی آنها انجام گرفت.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مصوبات سفر به حوزه‌های زیرساختی، عمرانی_فرهنگی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اجتماعی، حمایت از سرمایه گذاران، اقدامات نرم افزاری و اولویت‌هایی است که مورد مطالبه شهروندان و ساکنین شهرها و روستاهای شهرستان لنجان بوده است و خوشبختانه طی مدت گذشته حدود ۳۰ درصد از مصوبات به مرحله اجرا رسیده است.

محمدی اضافه کرد: علی‌رغم محدودیت‌های موجود در حوزه اعتبارات باید به‌گونه‌ای عمل شود که بخش قابل توجهی از مصوبات را تا پایان سال جاری اجرایی کرده تا همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند کام مردم شیرین شود.

وی با اشاره به اجرای سفرهای شهری و روستایی در شهرستان لنجان، عنوان کرد: در سفر مسئولان شهرستان لنجان به شهرها و روستاهای شهرستان لنجان مصوبات متعددی را به همراه داشت که بر اساس آمار بیش از ۵۰ این مصوبات اجرایی و به اتمام رسیده و دیگر مصوبات نیز در حال اجرا هستند.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده مقرر شد تقویمی برای دیگر مصوبات مشخص شود و معاونان فرمانداری در بخشداری‌ها حضور یافته تا میزان پیشرفت مصوبات روستایی را مورد بررسی قرار داده و تا کسب نتیجه پیگیری لازم شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31760

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.