• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

انجام ۴۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان

  • کد خبر : 31917
  • 22 تیر 1402 - 14:27
انجام ۴۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از انجام ۴۸ مأموریت در روز چهارشنبه بیستم تیرماه، توسط هفت پایگاه اورژانس این شهرستان خبر داد.

محمد عالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به انجام ۴۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۶ روز گذشته _چهارشنبه بیستم تیرماه_ تصادف خودرو سواری در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که یک خانم ۴۳ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی افزود: ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته _ چهارشنبه بیست و یکم تیرماه _ حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه که یک کودک ۶ ساله و مردی ۶۵ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: ساعت ۱۵:۴۵ روز گذشته _ چهارشنبه بیست و یکم تیرماه _ حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در شهر چمگردان به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. یک جوان ۲۹ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۶:۱۲ روز گذشته _ چهارشنبه بیست و یکم تیرماه _ حادثه تصادف موتور سیکلت با عابر پیاده در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه مردی ۴۷ ساله و دختر بچه ۷ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

عالی اضافه کرد: ساعت ۱۷:۱۳ روز گذشته _ چهارشنبه بیست و یکم تیرماه _ حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در شهر ورنامخواست به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که جوانی ۲۷ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی عنوان کرد: ساعت ۱۷:۴۴ روز گذشته _ چهارشنبه بیست و یکم تیرماه _ حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در شهر باغشاد به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان این حادثه شامل مردی ۲۲ ساله، خانمی ۲۹ ساله، نوجوانی ۱۲ و ۹ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: همچنین دو حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در روز گذشته _چهارشنبه بیست و یکم تیرماه_ در فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش شد که دو واحد امدادی ۱۱۵ به محل‌های حادثه اعزام و مصدومان حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی افزود: سه حادثه ترافیکی زمین خوردن موتور سیکلت در زرین شهر و باغبهادارن در روز گذشته _چهارشنبه بیست و یکم تیرماه_ به مرکز اورژانس گزارش شد که سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل‌های حادثه اعزام و مصدومان حادثه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31917

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.