• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سرپرست شعبه سازمان تأمین اجتماعی زرین شهر:

توسعه و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم وظیفه ذاتی سازمان تأمین اجتماعی است

  • کد خبر : 31992
  • 24 تیر 1402 - 9:22
توسعه و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم وظیفه ذاتی سازمان تأمین اجتماعی است
سرپرست شعبه سازمان تأمین اجتماعی زرین شهر گفت: شعبه زرین شهر در حال حاضر ۱۷۵ هزار و ۵۶۳ نفر را تحت پوشش داشته و به آنان ارائه خدمات می‌کند که در این میان ۵۷ هزار و ۳۰۵ نفر بیمه شده اصلی، ۹۴ هزار و ۳۲۳ نفر بیمه شده تبعی، ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر مستمری بگیر اصلی و ۱۰ هزار و ۶۹۰ مستمری بگیر تبعی هستند.

اسکندری در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به تنوع و ارائه خدمات سازمان تأمین اجتماعی به جامعه مخاطب، اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی یکی از دستگاه‌های مهم خدمت‌رسان در کشور با مخاطبان و ذی‌نفعان پرشمار و خدمات متنوع، سازمان تأمین‌اجتماعی است که نقش بسزایی در تأمین امنیت اجتماعی جامعه بیمه شده ایفا کرده به‌گونه‌ای که همواره حامی جامعه بزرگ بیمه شده از طریق ارائه خدمات بیمه‌ای و درمانی بوده است.

وی افزود: ۲۵ تیر ماه در تقویم ملی کشور تحت عنوان روز تأمین اجتماعی نامگذاری شده و هدف از گرامی داشت هفته تأمین اجتماعی، یادآوری رسالت عظیم سازمانی است که بیش از نیمی از جمعیت و سهم بزرگی از شاغلان کشور را تحت پوشش داشته و بنده نیز هفته پوشش سازمان تأمین اجتماعی را به جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی شعبه زرین شهر تبریک عرض می‌کنم.

سرپرست شعبه سازمان تأمین اجتماعی زرین شهر تصریح کرد: شعبه زرین شهر در حال حاضر ۱۷۵ هزار و ۵۶۳ نفر را تحت پوشش داشته و به آنان ارائه خدمات می‌کند که در این میان ۵۷ هزار و ۳۰۵ نفر بیمه شده اصلی، ۹۴ هزار و ۳۲۳ نفر بیمه شده تبعی، ۱۳ هزار و ۲۴۵ نفر مستمری بگیر اصلی و ۱۰ هزار و ۶۹۰ مستمری بگیر تبعی هستند.

وی ادامه داد: کارگاه‌های تحت پوشش این شعبه ۳ هزار و ۳۳۲ کارگاه شامل کارگاه‌های صنفی، شرکت‌ها و پیمانکاران هستند.

اسکندری با اشاره به خدمات سازمان تأمین اجتماعی، اضافه کرد: طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی از جمله خدمات سازمان تأمین اجتماعی به‌شمار می‌آید که شامل بیمه دانشجویان و زنان و دختران خانه دار بوده که در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌توانند قرارداد خود را در سه نرخ ۱۲ و ۱۴ و ۱۸ درصد با این سازمان منعقد کنند.

وی توسعه و تسهیل خدمت‌رسانی به مردم را وظیفه ذاتی سازمان تأمین اجتماعی دانست و عنوان کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سرویس‌های الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir به صورت غیر حضوری قرارداد مورد نظر خود را برای بهره‌مندی از طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی منعقد کرده و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی شعبه زرین شهر و یا کارگزاری آن از خدمت لازم برخوردار شوند.

سرپرست شعبه سازمان تأمین اجتماعی زرین شهر با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای تأمین اجتماعی تا پایان مردادماه، گفت: با توجه به نام‌گذاری سال ۱۴۰۲ تحت عنوان سال «مهار تورم رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری و با هدف مساعدت با کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف و تقویت توان تولیدی کشور، طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای کارفرمایان تا پایان مرداد سال جاری در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تدابیر اتخاذ شده کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند تا پایان مرداد ماه از تسهیلات بخشودگی جرایم که برای آنان در نظر گرفته برخوردار شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=31992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.