• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

دبی ورودی فاضلاب در افق ۱۴۳۰ به ایستگاه پمپاژ فولادشهر ۸۵ لیتر در ثانیه است

  • کد خبر : 32087
  • 25 تیر 1402 - 19:17
دبی ورودی فاضلاب در افق ۱۴۳۰ به ایستگاه پمپاژ فولادشهر  ۸۵ لیتر در ثانیه است
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از اجرای ایستگاه پمپاژ فاضلاب با مقطع دایره ای و عمق 16 متر و اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد تومان در فولادشهر خبرداد.

به گزارش نبض وطن، حسین اکبریان اظهار کرد: طراحی، اجرا و بهره برداری ایستگاه پمپاژ فاضلاب با مقطع دایره‌ای و عمق ۱۶ متری باعث کاهش هزینه احداث و دوام سازه‌ای را به دنبال دارد.

وی افزود: احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب فولادشهر با طراحی جدید در سال ۱۳۹۹ آغاز شد و در سال ۱۴۰۲ در مدار بهره برداری قرار گرفت و نکته حائز اهمیت در این ایستگاه آن بوده که همه تجهیزات ساخت آن به ویژه پمپ های نصب شده تولید ایران  هستند و این مهم با هم افزایی و هم اندیشی فعالان صنعت آبفا صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصریح کرد: درحال حاضر فاضلاب شهرهای مینادشت و اشترجان از طریق این ایستگاه پمپاژ به تصفیه خانه فاضلاب فولادشهر منتقل می شود، این درحالیست که میزان دبی ورودی فاضلاب به این ایستگاه در افق طرح در سال ۱۴۳۰  حدود ۸۵ لیتر در ثانیه است و در سال‌های آتی فاضلاب ۲۴ روستای فلاورجان از طریق این ایستگاه پمپاژ و به تصفیه خانه فاضلاب فولاد شهر انتقال پیدا خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد: اجرای ایستگاه پمپاژ فولادشهر با این نوع طراحی بیش از ۲۵ میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.