• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

آیت‌الله رئیسی: دولت مصمم به احیای همه واحدهای تولیدی به تعطیل‌ کشیده‌شده در دهه گذشته است

  • کد خبر : 32149
  • 26 تیر 1402 - 22:34
آیت‌الله رئیسی: دولت مصمم به احیای همه واحدهای تولیدی به تعطیل‌ کشیده‌شده در دهه گذشته است
رئیس جمهور با اشاره به احیای پنج هزار واحد صنعتی و تولیدی در دولت مردمی و در قالب نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و تعطیل، گفت: دولت مصمم به احیای همه واحدهای تولیدی و صنعتی است که در دهه گذشته به تعطیلی کشیده شده‌اند.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی در جریان دومین سفر دولت مردمی به کهگیلویه و بویراحمد، در مراسم جشن احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد استان، با ابراز رضایت از خوشحالی و خرسندی کارگران کارخانه قند یاسوج و خانواده آن‌ها در نتیجه احیای این کارخانه، اظهار کرد: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی راکد و تعطیل‌شده در دستور کار دولت است و وزیر محترم وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز مصمم است این مسیر را با قوت ادامه دهد.

رئیس جمهور با اشاره به احیای پنج هزار واحد صنعتی و تولیدی در دولت مردمی و در قالب نهضت احیای واحدهای اقتصادی راکد و تعطیل، افزود: دولت مصمم به احیای همه واحدهای تولیدی و صنعتی است که در دهه گذشته به تعطیلی کشیده شده‌اند.

وی با بیان اینکه با احیای واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل بخش قابل توجهی از مشکل اشتغال نیز حل خواهد شد، تصریح کرد: آنچه که امروز با بهره‌برداری از سد چمشیر، مجتمع پتروشیمی گچساران و احیای واحدهای اقتصادی راکد حاصل شد، جلوه‌ای از شعار «ما می توانیم» ملت ایران است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا، ایثار ایثارگران و همت و مجاهدت شما کارگران و خانواده صبورتان، دشمن خواست و نتوانست، اما ما خواستیم و توانستیم، افزود: اینکه با احیای کارخانه قند یاسوج ۱۳۰ شغل احیا ،۷۰ فرصت شغلی دیگر در انتظار جذب نیروی کار و برای ۶۰۰ نفر نیز به صورت غیرمستقیم اشتغال‌زایی شده، اقدام بسیار ارزشمندی است که با همت کارگران، این کارخانه به جایگاه برتر و بالاتری هم خواهد رسید.

وی همچنین احیای ۱۸ هزار فرصت شغلی در نتیجه احیای پنج هزار واحد صنعتی و تولیدی راکد را گامی مهم و شایسته تقدیر در کاستن از بیکاری و احیای امید در جامعه دانست.

رئیس جمهور به وضعیت کارخانه آرد یاسوج در مجاورت کارخانه قند این شهر اشاره کرد و به سازمان اقتصادی کوثر دستور داد که ظرف مدت دو ماه این کارخانه را مجدداً راه‌اندازی کند و در غیر این صورت مالکیت آن به سازمان دیگری واگذار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امروز همه ما در جهت رشد تولید مسئولیت و مأموریت داریم، تصریح کرد: تحقق این مهم با تکیه بر ظرفیت‌های کشور و زنان و مردان مصمم و با اراده کاملاً امکان‌پذیر است و نمی‌شود و نمی‌توانیم در فرهنگ ما جایی ندارد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.