• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان خبر داد:

انجام ۳۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان

  • کد خبر : 32217
  • 27 تیر 1402 - 10:30
انجام ۳۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان
مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان از انجام 38 مأموریت در روز دوشنبه بیست‌وششم تیرماه، توسط هفت پایگاه اورژانس این شهرستان خبر داد.

محمد عالی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن با اشاره به انجام ۳۸ مأموریت توسط هفت پایگاه اورژانس شهرستان لنجان، اظهار کرد: ساعت ۰۹:۴۶ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه تصادف دو دستگاه سواری به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدومان حادثه که یک مرد ۵۲ ساله بود و خانمی ۳۷ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

وی افزود: ساعت ۱۰:۴۰ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ واژگونی کامیون در جاده فولادشهر_نجف آباد به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه که یک مرد ۶۱ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان تصریح کرد: ساعت ۱۱:۲۰ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه تصادف موتور سیکلت با خودرو سواری در فولادشهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم این حادثه که یک مرد ۲۹ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی ادامه داد: ساعت ۱۲:۱۵ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در شهر چمگردان به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و مصدوم این حادثه که یک مرد ۴۳ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

عالی اضافه کرد: ساعت ۱۴:۱۷ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه تصادف موتور سیکلت در شهر ورنامخواست به مرکز اورژانس گزارش و یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد. یک آقای ۳۳ ساله در پی این حادثه مصدوم که به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی عنوان کرد: ساعت ۱۹:۲۷ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه تصادف موتور سیکلت در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه مردی ۲۶ ساله بودند به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

مدیر اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان لنجان گفت: ساعت ۲۰:۲۰ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه تصادف موتور سیکلت و خودرو سورای در جاده فولادشهر_نجف آباد به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه مردی ۶۰ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: ساعت ۲۱:۴۳ روز گذشته _دوشنبه بیست‌وششم تیرماه_ حادثه زمین خوردن موتور سیکلت در زرین شهر به مرکز اورژانس گزارش، یک واحد امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام و مصدوم حادثه مردی ۳۷ ساله بود به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.