• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی:

امیدواریم در ماه آینده شاهد تحقق عملیات اجرایی بیمارستان شهدای لنجان باشیم

  • کد خبر : 32254
  • 29 تیر 1402 - 17:34
امیدواریم در ماه آینده شاهد تحقق عملیات اجرایی بیمارستان شهدای لنجان باشیم
نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت:امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری موجود در کشور در شهرستان لنجان هستیم، این دستگاه MRI به همت خیرین و تلاش مسئولان شهرستان لنجان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز تقدیم مردم این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در آئین بهره برداری از دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان اظهار کرد: بر اساس وعده‌هایی که به شهروندان شهرستان لنجان داده بودیم امروز دستگاه MRI در بیمارستان شهدای لنجان مستقر و آماده ارائه خدمات مورد نیاز به مراجعه کنندگان است.

وی افزود: امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تصویربرداری موجود در کشور در شهرستان لنجان هستیم، این دستگاه MRI به همت خیرین و تلاش مسئولان شهرستان لنجان و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان امروز تقدیم مردم این شهرستان شد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بیمارستان شهدای لنجان از امروز آمادگی ارائه خدمات تصویربرداری به نرخ دولتی را به همه شهروندان شهرستان لنجان و بیمارانی که از شهرستان‌های اطرافم به این بیمارستان مراجعه می‌کنند را دارد.

وی با اشاره به پروژه توسعه بیمارستان شهدای لنجان، گفت: با هم‌افزایی صورت گرفته در شهرستان لنجان همه مسئولان دست‌به‌دست یکدیگر داده‌ایم و در تلاش هستیم که اتفاقات خوبی را حوزه‌های مختلف از جمله حوزه سلامت در شهرستان لنجان رقم بزنیم.

رجایی عنوان کرد: بودجه لازم از سوی سازمان برنامه و بودجه برای احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان اصفهان، در شهرستان لنجان تخصیص پیدا کرده و از طرفی نقشه‌های این پروژه نیز آماده شده است و فرماندار شهرستان لنجان نیز در تلاش هستند تا به‌زودی مشکل زمین بیمارستان را حل‌وفصل کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مشخص شدن پیمانکار به‌محض تحویل زمین مورد نیاز پروژه عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و امیدواریم در ماه آینده شاهد تحقق عملیات اجرایی بیمارستان شهدای لنجان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.