• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان مطرح کرد:

لزوم رفع اختلافات حقوقی دستگاه‌ها برای تأمین زمین پروژه بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در لنجان

  • کد خبر : 32262
  • 29 تیر 1402 - 19:29
لزوم رفع اختلافات حقوقی دستگاه‌ها برای تأمین زمین پروژه بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در لنجان
فرماندار شهرستان لنجان گفت: در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز پروژه توسعه بیمارستان شهدای لنجان برخی دستگاه‌ها به لحاظ حقوقی با یکدیگر اختلاف دارند که حل این مسئله نیز نیازمند زمان بوده و قطعاً باید اختلافات را حل کرد.

به گزارش خبرنگار  نبض وطن، حمیدرضا محمدی فشارکی در آئین بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان اظهار کرد: خدمات ارزنده نظام مقدس جمهوری اسلامی در سالیان پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست اما اجرای اثربخش پروژه‌های مختلف حوزه درمان و سلامت به‌گونه‌ای است که باعث شده سطح کیفی سلامت در جامعه بطور چشمگیری افزایش یابد.

وی با بیان اینکه ارتقا سطح سلامت مردم به دست خیرین رقم می‌خورد، افزود: مشارکت اجتماعی به شیوه‌های مختلف از جمله با حضور توانمند خیرین می‌تواند روی دهد که این حضور در افزایش سلامت نقش بی بدیلی را ایفا می‌کند و امروز با بهره‌برداری از دستگاه MRI بیمارستان شهدای لنجان شاهد نمونه‌ای از این حضور هستیم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: در صورتی که مدرسه‌ای نا امین باشد این مسئله افکار والدین دانش آموزان را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد به‌گونه‌ای که سلامت فکری و روانی خانواده مختل خواهد شد و یا اگر فرزندان خانواده فرصتی برای حضور در برنامه‌های اوقات فراغت در مساجد و یا اماکن فرهنگی نداشته باشند آن خانواده برای دسترس نبودن چنین امکانی احساس ضعف می‌کند.

وی ادامه داد: در گذشته چالش‌ها و گرفتاری‌های بیماری علاوه بر درد بیماری به سختی بیمار و خانواده‌اش را گرفتار می‌کرد تا حدی که مشکل اصلی یعنی درمان و مراقبت از بیمار توسط خانواده‌ها در حاشیه قرار می‌گرفت و درد مضاعفی بر وجود بیمار و خانواده او بود.

محمدی اضافه کرد: خیرین با ورود به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ساخت مدارس و بیمارستان و یا تأمین تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی علاوه بر مخاطبان اصلی این حوزه‌ها برای اطرافیان آنها نیز دستاوردهایی را به همراه داشته‌اند که ثمره آن نشاط و افزایش امید در جامعه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع که بیمار و خانواده او نباید دردی مضاعف بر بیماری را تحمل کنند، گفت: طی چند ماه گذشته بخش NICU بیمارستان شهدای لنجان به بهره‌برداری رسید که باعث افزایش رضایتمندی شهروندان شد.

فرماندار شهرستان لنجان عنوان کرد: امروز شاهد بهره‌برداری از دستگاه MRI هستیم و باید از دکتر وحدتی برای ایجاد مجمع خیرین سلامت شهرستان لنجان و همت خیرین نیک اندیش و همچنین نماینده مردم شهرستان لنجان تقدیر کرد که زمینه ساز افزایش عدالت درمانی در این شهرستان شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: عمر انسان گذرا بوده و نسبت به عمر تاریخ به حد پلک زدن است اما نام خیرین به واسطه اقداماتی که انجام می‌دهند در تاریخ ماندگار خواهد بود چراکه آنان همواره در کنار مردم و همراه با مسئولان برای گره‌گشایی از مشکلات جامعه بوده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از سوالات اساسی شهروندان شهرستان لنجان بحث توسعه بیمارستان شهدای لنجان است، گفت: شاید برخی شهروندان چنین استنباط کنند که مدیریت شهری زرین شهر مخالف اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای لنجان است چراکه در سال ۱۴۰۰ کلنگ این پروژه بر زمین خورده اما همچنان اقدام عملیاتی در این خصوص انجام نشده است.

فرماندار شهرستان لنجان با اشاره به لزوم رفع اختلافات حقوقی دستگاه‌ها برای تامین زمین مورد نیاز پروژه احداث بزرگترین بیمارستان جنوب غرب استان در لنجان، افزود: در خصوص واگذاری زمین مورد نیاز پروژه توسعه بیمارستان شهدای لنجان برخی دستگاه‌ها به لحاظ حقوقی با یکدیگر اختلاف دارند که حل این مسئله نیز نیازمند زمان بوده و قطعاً باید اختلافات را حل کرد تا در سال‌های پیش رو این پروژه دچار چالش نشود و از سوی دیگر حق و حقوق شهروندان که امروز شهرداری متولی آن است مورد مطالبات جدی شهروندان قرار نگیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32262

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.