• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست خبر داد:

بهسازی و اجرای جداول و کانیو در ورنامخواست

  • کد خبر : 32371
  • 01 مرداد 1402 - 11:31
بهسازی و اجرای جداول و کانیو در ورنامخواست
شهردار ورنامخواست گفت: تجمع آب‌های سطحی در کانیوهای معیوب باعث ایجاد مشکلات متعددی در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه موتوری شده بود، از این رو اصلاح و ترمیم کانیوهای معیوب نیز با هدف بالا بردن سطح بهداشت محلات و ساماندهی و ارتقا سطح کیفیت معابر در دستور کار قرار گرفت.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر، توزیع یکسان امکانات و در نهایت نزدیک شدن به استانداردهای مطلوب شهرنشینی از مهمترین برنامه‌های شهرداری ورنامخواست به‌شمار می‌آید و در این مسیر در تلاش هستیم ارائه خدمات شهرداری را برمبنای مطالبات به حق شهروندان در کنار اولویت‌بندی‌های صورت گرفته ارتقا ببخشیم چراکه معتقدیم مطالبات به حق شهروندان می‌تواند به تصمیمات مدیریت شهری جهت دهد.

وی با اشاره به اجرای اصلاح جدول‌گذاری معابر در سطح شهر، افزود: یکی از مطالبات شهروندان از مدیریت شهری ترمیم و لکه‌گیری جداول شکسته معابر سطح شهر بود. از این رو شهرداری ورنامخواست با هدف زیباسازی، بهسازی منظر و چشم‌انداز شهر، ارتقای خدمات‌رسانی به شهروندان و توسعه و آبادانی فضاهای شهری اصلاح جدول‌گذاری معابر را به مرحله اجرا رساند.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: تجمع آب‌های سطحی در کانیوهای معیوب باعث ایجاد مشکلات متعددی در عبور و مرور شهروندان و وسایل نقلیه موتوری شده بود، از این رو اصلاح و ترمیم کانیوهای معیوب نیز با هدف بالا بردن سطح بهداشت محلات و ساماندهی و ارتقا سطح کیفیت معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: علیرغم محدودیت‌های مالی و نیروی انسانی که شهرداری ورنامخواست با آن مواجه است، مدیریت شهری در راستای انجام وظایف خود و ارائه خدمات به شهروندان در تلاش است از ظرفیت واحد امانی برای اجرایی شدن برخی پروژه‌های شهری استفاده کند.

رضوی راد عنوان کرد: با توجه به هزینه پیش بینی شده، واحد امانی شهرداری ورنامخواست در راستای صرفه جویی در هزینه‌ها وارد میدان عمل شد تا پروژه اصلاح کانیوگذاری و جدول‌گذاری معابر در سطح شهر با سرعتی مناسب انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و تردد هیأت‌های مذهبی و عزاداری در شهر، بازسازی و بهسازی کانیو‌ها تردد ایمن شهروندان و هیأت‌های عزاداری را رقم خواهد زد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=32371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.