• امروز : سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین‌شهر:

نقش برجسته روایتگری خبرنگاران در توسعه و پیشرفت جامعه غیرقابل انکار است

  • کد خبر : 33128
  • 17 مرداد 1402 - 7:30
نقش برجسته روایتگری خبرنگاران در توسعه و پیشرفت جامعه غیرقابل انکار است
حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
« نون و القلم و ما یسطرون»
خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت و ابدی می‌کنند
مقام معظم رهبری (مدّظلّه العالی)
خبرنگاران، زبان گویا و چشم بینای مردم به‌شمار می‌آیند و توانمندی حرفه‌ای، جسارت، دانش، آگاهی و مسئولیت‌پذیری آنان نقشی مهم در روایتگری صحیح از تلاش‌ مسئولان برای توسعه روز افزون شهرهای ایران، روشنگری افکار عمومی و تسهیلگری اجرای سیاست‌ها و ماموریت‌های دستگاه‌ها و نهادهای مختلف با همراه‌سازی و اقناع شهروندان دارد.
خبرنگارهای واقعی با وجود محدودیت های موجود از گذشته تا کنون همواره تلاش کرده اند مرجعیت خود را در بین مخاطبانشان حفظ کنند به‌گونه‌ای که در طول سالیان متمادی با رویکرد نقادانه، پرسشگرانه و خلاقانه یاریگر نظام و مسئولان بوده‌اند.
آگاهی، توام با مسئولیت بوده و بدون تردید نقش خبرنگاران در تحقق این مهم و همچنین رشد و توسعه کشور نقشی مهم و سازنده است و در این میان صداقت، افزایش امید و اعتماد، رعایت انصاف و سودمندی برای جامعه در جریان عمل به وظیفه خطیر اطلاع رسانی، اثرگذاری مجاهدت های آنان را دو چندان خواهد کرد و مطمئنا چنین رسالت بزرگی سزاوار بهترین تقدیرها و پیام‌آوران آن نیز شایسته برترین جایگاه‌ هستند.
بی شک مسئولان کشور، استان اصفهان و شهرها و روستاهای شهرستان خوشنام لنجان در راستای انجام وظایف و افزایش تاثیرگذاری تصمیمات و اقدامات در تمامی عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … نیازمند چشم بینای خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی هستند و از سوی دیگر موفقیت هر دستگاه جدا از عملکرد خوب کارکنان آن، اطلاع رسانی عملکرد آنان به عموم شهروندان توسط خبرنگاران متعهد و تلاشگر است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی فرا رسیدن۱۷ مردادماه روز خبرنگار را به همه خبرنگاران و تلاش‌گران بصیر این کارزار خطیر تبریک و تهنیت می‌گویم و برای خبرنگاران صدیق و دلسوز خطه طلایی ایران آرزوی توفیق و سلامتی دارم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.