• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی ورنامخواست:

جنازه جوان غرق شده در رودخانه زاینده رود پیدا شد

  • کد خبر : 33405
  • 21 مرداد 1402 - 13:42
جنازه جوان غرق شده در رودخانه زاینده رود پیدا شد
مسئول ایستگاه آتش‌نشانی ورنامخواست از کشف جسد جوان غرق شده در رودخانه زاینده رود در ساعتی پیش خبرداد.

مصطفی هادی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: روز جمعه _ بیستم مردادماه_ یک مورد حادثه غرق شدگی در رودخانه زاینده رود به ایستگاه آتش‌نشانی ورنامخواست اعلام شد.

وی افزود: با توجه به آماده‌باش کامل تیم‌های غواصی ایستگاه‌های آتش‌نشانی شهرستان لنجان در ایام تابستان، با هماهنگی‌های انجام شده تیم‌های غواصی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرهای ورنامخواست در کمترین زمان ممکن با تجهیزات کامل در محل حادثه حاضر شدند.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی ورنامخواست تصریح کرد: طبق گزارشات مردمی جوان افغانستانی حدوداً ۱۵ ساله در رودخانه زاینده رود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: عملیات جست‌وجو با حضور تیم‌های غواصی شهرداری ورنامخواست و همکاری آتش نشانی شهرداری زرین شهر سریعاً آغاز شد و با تلاش فراوان بدن بی جان این جوان ۱۵ ساله پس از ۲۴ ساعت جست‌وجو کشف و به خارج از رودخانه انتقال داده شد.

هادی اضافه کرد: در نهایت ساعت ۱۱:۳۰ امروز شنبه _ بیست و یکم مردادماه_ جسد متوفی پس از هماهنگی با مرجع قضائی و تشکیل پرونده جسد به سردخانه منتقل شد.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از تکرار این حوادث تلخ باید بر آگاهی‌بخشی به مردم به‌خصوص نسل نوجوان و رعایت موارد ایمنی همت کرد تا با فرهنگ‌سازی از به وجود آمدن صدمات جدی جلوگیری کرد.

مسئول ایستگاه آتش‌نشانی ورنامخواست با اشاره به اینکه شنا کردن در آب‌های روان و دریاچه‌ها بیشترین خطر را به همراه دارد، خاطرنشان کرد: افراد باید از شنا کردن در رودخانه زاینده‌رود و دریاچه‌ها پرهیز کنند، چراکه بیشترین قربانیان غرق‌شدگی مربوط به رودخانه‌ها و دریاچه‌ها هستند و ممکن است افراد با آب‌تنی در این مکان‌هادچار حادثه شده و تنها با خطر مرگ دست و پنجه نرم کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.