• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ایجاد صلح و سازش میان دو طایفه در استان خوزستان پس از ۳.۵ سال

  • کد خبر : 33464
  • 25 مرداد 1402 - 11:59
ایجاد صلح و سازش میان دو طایفه در استان خوزستان پس از ۳.۵ سال
با ورود جمعی از مسئولان قضایی خوزستان و همراهی آیت‌الله جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان به موضوع نزاع میان دو خانواه از یک طایفه در شهرستان باوی، از گسترش نزاع در این شهرستان پیشگیری شد.

به گزارش نبض وطن به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خوزستان، در پی درگیری، ضرب و شتم و خشونت میان دو خانواده از یک طایفه در شهرستان باوی و شدت گرفتن اختلافات میان آن‌ها که منجر به تشکیل پرونده در مراجع قضائی شد، جلسات متعددی با حضور بزرگان این دو طایفه برگزار شده بود که نتیجه‌ای در پی نداشت.

در همین راستا و با توجه به اهمیت اجرای دستورات رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیشگیری از وقوع جرم و تلاش در راستای ایجاد صلح و سازش و کاهش پرونده‌های قضائی، طی روزهای اخیر با پیگیری مستمر و دعوت از بزرگان طایفه، زمینه انجام صلح و سازش میان طرفین فراهم و مراسم سازش با حضور آیت الله جزایری زعیم حوزه‌های علمیه استان، دادستان مرکز استان و معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان در محل قرارگاه کربلا برگزار شد.

این درگیری‌ها ریشه در اختلافات ۳.۵ ساله میان این دو خانواده داشت که با همت و تلاش بزرگان عشایر، شیوخ و سادات و ورود مقامات استانی، صلح و سازش میان این دو خانواده برقرار و از شدت گرفتن اختلافات پیشگیری شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.