• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رجایی: برخورد با عوامل اقدام تروریستی شیراز عبرت‌آموز باشد

  • کد خبر : 33528
  • 27 مرداد 1402 - 9:32
رجایی: برخورد با عوامل اقدام تروریستی شیراز عبرت‌آموز باشد
نماینده مردم لنجان در مجلس با بیان اینکه تروریست‌های تکفیری در حمله اخیر به حرم شاهچراغ به دنبال انتقام بودند، گفت: باید برخورد ما با این تروریست‌ها شدیدتر و درس‌آموز باشد.

به گزارش نبض وطن به نقل از فارس، حسین رجایی با اشاره به اقدام تروریستی یک تروریست‌ تکفیری در حرم شاهچراغ اظهار کرد: چندی پیش یکی از گروه‌های تکفیری تروریستی اعلام کرده بود که انتقام اعدام نیروهایش را خواهند گرفت که این مسأله بیانگر این است که باید در برخورد با گروه های تروریستی و تکفیری که امنیت کشور را بر هم می‌زنند، قاطعانه برخورد کنیم و از هر گونه مماشات و تسحیل‌گری در باره برخورد با کسانی که به امنیت مردم خدشه وارد می‌کنند، پرهیز داشته باشیم.

وی افزود: ما از همه دستگاه های نظامی، انتظامی و امنیتی می‌خواهیم تا با توجه به گستاخی این گروه‌های تروریستی، با اشد مجازات و با یک برخورد بسیار سخت‌تر درس عبرت آموزی به گروه‌های تروریستی بدهند تا دیگر توانایی ایجاد ناامنی‌ها را در کشور ما نداشته باشند.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان ما امروز چشم دیدن رشد و پیشرفت و همچنین آرامش در جامعه ما را ندارند و از هر فرصتی برای بر هم زدن امنیت جامعه استفاده می کنند.

در روزهای گذشته یک تروریست‌ تکفیری در اقدامی وحشیانه زائران حرم حضرت شاهچراغ را مورد حمله تروریستی خود قرار داد. در این حمله دو نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند که یک نفر زمان تیراندازی در حرم و نفر دوم به علت شدت جراحات در بیمارستان به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

فردی که در این حمله تروریستی اقدام به تیراندازی به طرف زائران کرده بود، بلافاصله دستگیر شد و با پیگیری مأموران امنیتی افراد دیگری که مظنون و یا حتی مرتبط با شرکت در این حمله تروریستی بودند دستگیر شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33528

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.