• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

واحد امانی بازوی توانمند شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی است

  • کد خبر : 33824
  • 31 مرداد 1402 - 6:45
واحد امانی بازوی توانمند شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی است
شهردار ورنامخواست گفت: واحد امانی شهرداری با حضور نیروهای تلاشگری که در اختیار دارد نقش بسزایی را در انجام پروژه‌های عمرانی ایفا می‌کنند از این رو به‌ عنوان یک بازوی کارآمد در مدیریت شهری شناخته می‌شوند.

مهدی رضوی راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: افزایش سطح کیفیت زندگی شهری به‌عنوان کلیدی‌ترین مفهوم در برنامه‌ریزی شهری ارتباط مستقیمی با نیازهای شهروندان دارد از این رو دخالت دادن شاخص‌های کیفی در مطالعات برنامه‌ریزی و اهداف توسعه و عمران شهری در محلات مختلف شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر باید بگونه‌ای باشد که حالِ شهروندان را در محلات مختلف آن خوب کند تا به دنبال آن شاهد ایجاد آرامش و افزایش نشاط و سرزندگی در شهر باشیم.

شهردار ورنامخواست تصریح کرد: علیرغم همه مشکلاتی که امروز پیش روی شهرداری‌ها وجود دارد به دنبال اجرای پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرمان هستیم و برای تحقق این مهم از همه ظرفیت‌های موجود مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد.

وی واحد امانی را بازوی توانمند شهرداری در اجرای فعالیت‌های عمرانی دانست و گفت: واحد امانی شهرداری با حضور نیروهای تلاشگری که در اختیار دارد نقش بسزایی را در انجام پروژه‌های عمرانی ایفا می‌کنند از این رو به‌ عنوان یک بازوی کارآمد در مدیریت شهری شناخته می‌شوند.

رضوی راد اتمام میدان ارشاد شهر ورنامخواست را یکی از مطالبات شهروندان دانست و ادامه داد: با توجه به مشکلات ترافیکی و درخواست‌های شهروندی ، اتمام و اصلاح هندسی میدان ارشاد که سال‌ها نیمه تمام باقی مانده بود در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: تسهیل و روان سازی ترافیک در نقاط پرتردد شهر، کاهش بار ترافیکی مسیرهای پرترافیک، مدیریت هدفمند حمل و نقل درون شهری و بالا بردن سطح ایمنی از جمله اهداف شهرداری در خصوص اصلاحات هندسی معابر و میادین شهر ورنامخواست به شمار می‌آید که یکی پس از دیگری به مرحله اجرا خواهد رسید.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: شهرداری ورنامخواست در تلاش است با استفاده از ظرفیت‌های نهفته مدیریت شهری کلیه ظرفیت‌های تخصصی و اجرایی خود را پای کار آورده و با اتمام پروژه‌های نیمه تمام عمرانی و اجرای اقدامات متعدد به‌گونه‌ای عمل کند که به نیازهای شهر و مطالبات به حق شهروندان پاسخ دهد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=33824

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.