• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

فاز نخست نصب کابل‌های خود نگهدار پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی آغاز شد

  • کد خبر : 34443
  • 16 شهریور 1402 - 10:21
فاز نخست نصب کابل‌های خود نگهدار پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی آغاز شد
شهردار زرین شهر گفت: با توجه به اتمام نصب فاز نخست تیرهای برق و یراق آلات آنها در بلوک‌های فرعی شهرک مشاغل کارگاهی و اخذ تاییدیه ناظر اداره برق شهرستان لنجان نصب کابل‌های خود نگهدار توسط پیمانکار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر اظهار کرد: با توجه به اتمام نصب فاز نخست تیرهای برق و یراق آلات آنها در بلوک‌های فرعی شهرک مشاغل کارگاهی و اخذ تاییدیه ناظر اداره برق شهرستان لنجان نصب کابل‌های خود نگهدار توسط پیمانکار آغاز شد.

وی افزود: در فاز نخست این پروژه بالغ بر دو هزار متر کابل خود نگهدار سایز ۷۰ خریداری شده توسط مدیریت شهری با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال بر روی تیرهای برق نصب خواهد شد تا زمینه لازم برای نصب ترانسفورماتورهای خریداری شده فراهم شود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: اجرای پروژه شبکه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر بر اساس برنامه زمانبندی شده در حال اجرا بوده و این روند در فازهای مختلف تا پایان پروژه ادامه خواهد داشت از این رو انتظار می‌رود اصنافی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین کرده‌اند اقدام به ساخت و ساز واحد صنفی خود کنند.

وی ادامه داد: استقرار واحدهای صنفی در شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر به نفع اصناف است چراکه با استقرار آنها در این مجموعه نه تنها گام‌های بلندی برای رونق اقتصادی آنها و همچنین ایجاد اشتغال برداشته خواهد شد بلکه مدیریت شهری نیز می‌تواند در مسیر زیباسازی سیمای شهری گام‌های مؤثری را بردارد.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم تمام تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک و اعمال مشوق برای اصنافی که در شهرک مشاغل کارگاهی اقدام به خرید زمین کرده‌اند به کار گرفته است.

وی تصریح کرد: امیدواریم اصناف نیز با آغاز ساخت و ساز و انتقال محل کسب خود به این مجموعه به‌گونه‌ای عمل کنند که به یکی از مطالبان شهروندان در خصوص انتقال مشاغل مزاحم شهری جامه عمل پوشانده شود و از سوی دیگر زمینه واگذاری زمین به متقاضیان در فاز دوم این پروژه نیز فراهم شود.

شهردار زرین شهر گفت: شهروندان باید به این نکته کلیدی توجه داشته باشند که شهروندان از یک سو در برابر مدیریت شهری دارای حق و حقوقی هستند و از سوی دیگر نیز تکالیفی بر عهده آنان قرار گرفته و رسیدن به این باور متقابل می‌تواند باعث جلب و افزایش مشارکت آنها تقویت توانایی‌های مدیریت شهری شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز زمان آن رسیده که شهروندان به این باور دست پیدا کنند که با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، فعالیت جهادی خادمان مردم در مدیریت شهری و تقویت مشارکت شهروندان می‌توان علاوه بر کاهش هزینه‌ها در شهر به ایجاد درآمدهای پایدار دست پیدا کرد و امیدواریم با افزایش تعاملات مدیریت شهری و شهروندان شاهد تحقق این مهم در خطه طلایی ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34443

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.