• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس اداره صمت شهرستان لنجان خبر داد:

تشکیل پرونده تخلف برای ۲۸ واحد صنفی پوشاک و لوازم تحریر در لنجان

  • کد خبر : 34481
  • 17 شهریور 1402 - 19:48
تشکیل پرونده تخلف برای ۲۸ واحد صنفی پوشاک و  لوازم تحریر در لنجان
رئیس اداره صمت شهرستان لنجان گفت: از آغاز طرح نظارت‌ها بر بازار لوازم التحریر، کیف و روپوش دانش آموزان تاکنون برای ۱۱ واحد تولید پوشاک مدارس و ۱۷ واحد لوازم تحریر در شهرستان لنجان پرونده تخلف گرانفروشی تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین طرفی با اشاره به اعمال نظارت‌ها در آستانه تحصیلی جدید بر بازار لوازم تحریر دانش آموزان، اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام سال تحصیلی و تکاپوی خانواده‌های دانش آموزان برای تهیه لوازم تحریر، کیف و روپوش دانش آموزان نظارت‌ها بر بازار شهرستان لنجان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده آغاز شده است.

وی افزود: بر اساس تدابیر اتخاذ شده با برگزاری گشت‌های مشترک برای جلوگیری از سو استفاده احتمالی عرضه کنندگان و تولیدکنندگان لوازم مورد نیاز دانش آموزان در بازار نظارت‌ها به طور جدی دنبال شده و در صورت هرگونه تخلف، کمبود و افزایش قیمت‌ها برخورد لازم با متخلفان صورت می‌گیرد.

رئیس اداره صمت شهرستان لنجان تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته پرونده‌های احتمالی گرانفروشی، نداشتن نرخنامه صنفی، عدم درج قیمت، صادر نکردن فاکتور و دیگر تخلفات صنفی تشکیل و خارج از نوبت، رسیدگی و با متخلفان بدون هیچ گونه اغماضی بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از آغاز طرح نظارت‌ها بر بازار لوازم تحریر، کیف و روپوش دانش آموزان در شهرستان لنجان تاکنون برای ۱۱ واحد تولید پوشاک مدارس و ۱۷ واحد لوازم تحریر در شهرستان لنجان پرونده تخلف گرانفروشی تنظیم شده است.

طرفی ادامه داد: بر اساس گزارشات ارائه شده بیشترین تخلفات صورت گرفته در زمینه گرانفروشی و عدم درج قیمت بوده که با شناسایی این واحدهای تولیدی و فروشنده‌های متخلف بررسی‌های لازم برای برخورد با آنها در حال انجام است و شهروندان می‌تواند گزارشات خود را به سامانه ۱۲۴ شکایات اداره کل صمت اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: گزارشات دریافتی از سوی شهروندان در اسرع وقت و توسط بازرسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در صورت احراز تخلف، بدون هیچ مماشات و با قاطعیت پرونده تعزیری تنظیم و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34481

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.