• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳

ناکامی سوداگر مرگ در انتقال ۱۹ کیلوگرم تریاک

  • کد خبر : 34505
  • 18 شهریور 1402 - 15:00
ناکامی سوداگر مرگ در انتقال ۱۹ کیلوگرم تریاک
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان از کشف بیش از ۱۹ کیلوگرم مواد افیونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، سرهنگ صادق کاظم‌زاده اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان با انجام اقدامات گسترده و اشراف اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از جابه‌جایی محموله‌ای مواد افیونی توسط یک قاچاقچی با یک دستگاه خودروی سواری در یکی از محورهای مواصلاتی حوزه استحفاظی مطلع شدند.

وی با بیان اینکه بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان قرار گرفت، افزود: تیم‌های انتظامی و عملیاتی پلیس با کنترل یکی از محورهای مواصلاتی در شهرستان لنجان، سرانجام خودروی حامل مواد مخدر را شناسایی کرده و به صورت نامحسوس تحت کنترل و رصد خود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان لنجان در یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی، خودروی حامل مواد افیونی را توقیف کردند.

وی ادامه داد: پس از توقیف حامل مواد افیونی و دستگیری سوداگر مرگ در بررسی دقیق صورت گرفته از خودرو ، ۱۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف شد.
کاظم زاد خاطرنشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ کرده‌اند و هرگز اجازه نخواهند داد سوداگران مرگ و مخلان آرامش عمومی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.