• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

حقوق بشر،دموکراسی و آزادی ابزار جنایت استکبار است

  • کد خبر : 34524
  • 18 شهریور 1402 - 21:25
حقوق بشر،دموکراسی و آزادی ابزار جنایت استکبار است
امام جمعه چرمهین گفت: در ۱۷ شهریور ۵۷ رئیس جمهور آمریکا برای کشتار مردم ایران به شاه ملعون چراغ سبز نشان می‌دهد اما همزمان با این نگرش دم از دموکراسی می‌زند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در نشست بصیرتی با جمعی از جوانان شهر چرمهین حقوق بشر را ابزاری رسانه‌ای برای مدعیان دروغین حقوق بشر دانست و اظهار کرد: اگر آحاد مردم خصوصا نسل جدید با جنایت‌ها و خیانت‌های مستکبران جهان آشنا شوند، ادعای حمایت از حقوق بشر آنها رنگ می بازد و جامعه به این باور دست پیدا خواهد کرد که تمام حرف‌های مستکبران در این موضوع دروغ است.

وی افزود: برای افشای حقوق بشر دروغین مستکبران جهان باید با برنامه‌ریزی و به صورت جدی ورود کرد و جنایت‌های صورت گرفته در تاریخ ایران را برای نسل جدید تبیین کنیم و یکی از این جنایت‌ها کشتار بی‌رحمانه‌‌ مردم‌ در ۱۷ شهریور ۵۷ است.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: کشتار بی‌رحمانه‌‌ مردم‌ در ۱۷ شهریور ۵۷ روز تجلی‌ واقعی‌ رژیمی‌ بود که‌ سعی‌ می‌کرد با فریب‌کاری‌ از خود چهره‌ای‌ صلح‌دوست‌، آزادی‌خواه‌ و مخالف‌ با فاسد نشان دهد.

وی با بیان اینکه غربی‌ها در موضوعاتی همچون حقوق بشر، دموکراسی و آزادی همواره دورو عمل می‌کنند، گفت: در ۱۷ شهریور ۵۷ رئیس جمهور آمریکا برای کشتار مردم ایران به شاه ملعون چراغ سبز نشان می‌دهد اما همزمان با این نگرش دم از دموکراسی می‌زند.

قاسمی با اشاره به اسلام‌ستیزی به سبک فرانسوی‌ها، ادامه داد: امروز در کشور فرانسه که ادعای آزادی دارد دانش آموز دختر محجبه از ورود به مدرسه منع می‌کند و این در حالیست که سال گذشته به بهانه آزادی در آتش اغتشاشات به وجود آمده در کشور می‌دمید.

وی اضافه کرد: کشورهای غربی همچون فرانسه اگر به آزادی معتقد هستند اجازه دهند دانش آموزان دختر در فرانسه خودشان پوششان را انتخاب کنند.

امام جمعه چرمهین خاطرنشان کرد: امروز باید به این سوال پاسخ داده شود که چگونه در کشوری همچون فرانسه به بهانه آزادی برای قرآن سوزی مجوز صادر می‌کنند اما حجاب دختران را منع می کنند.

 

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34524

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.