• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

زرین شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده می‌شود

  • کد خبر : 34544
  • 19 شهریور 1402 - 14:01
زرین شهر برای استقبال از سال تحصیلی جدید آماده می‌شود
شهردار زرین شهر گفت: تمهیدات لازم برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس در زرین شهر پیش بینی شده است.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس در زرین شهر پیش بینی شده است، اظهار کرد: همه ساله در فرا رسیدن ایام منتهی به آغاز سال تحصیلی مدیریت شهری خود را برای خدمت‌رسانی بهتر در این ایام به عموم شهروندان به‌ویژه دانش‌آموزان آماده می‌کند تا خطه طلایی ایران برای استقبال از ماه مهر آماده ‌شود.

وی با اشاره به تمهیدات حوزه خدمات شهری شهرداری زرین شهر برای اجرای «طرح استقبال از مهر»، افزود: انجام اقدامات شاخص و ویژه متناسب با ایام بازگشایی مدارس و استقبال از مهر با محوریت رسیدگی ویژه به امور نگهداشت شهر، جلوه بخشیدن به نمای شهر، ایمن سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی و… در زرین شهر آغاز شده است.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: در حوزه عمرانی، اصلاح چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، عملیات خط کشی خطوط عابر پیاده،آشکارسازی سرعت‌گیرها و سرعتکاه‌ها و سایر اقدامات ترافیکی در جلوی درب مدارس و دیگر معابر شهر با هدف ایمن‌سازی و تسهیل در رفت و آمد دانش آموزان در خیابان‌ها و معابر اصلی شهر به مرحله اجرا خواهد رسید.

وی با اشاره به اکران المان‌های مناسبتی به مناسبت استقبال از مهر، ادامه داد: در راستای ایجاد شور و نشاط میان دانش‌آموزان و ترغیب آنان به محیط آموزشی، اکران المان‌های فرهنگی با موضوعات مرتبط با بازگشایی مدارس و علم آموزی در سطح معابر زرین شهر نصب خواهند شد تا شاهد فضاسازی مناسب در سطح معابر خطه طلایی ایران باشیم.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: پیرایش شهر و حذف زوائد فیزیکی، رسیدگی به وضعیت مبلمان شهری و… منتهی به مراکز آموزشی و همچنین افزایش سطح همکاری‌ و تعاملات مدیریت شهری و مراکز تحصیلی و آموزشی از دیگر مباحثی است که برای اجرای طرح استقبال از مهر در دستور کار شهرداری زرین شهر قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده و فضاسازی مناسب سطح شهر همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بتوانیم فضای نشاط‌بخشی برای دانش‌آموزان فراهم کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.