• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تبریک شهردار زرین شهر به رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان لنجان

  • کد خبر : 34728
  • 22 شهریور 1402 - 7:12
پیام تبریک شهردار زرین شهر به رئیس جدید شورای اسلامی شهرستان لنجان
شهردار زرین شهر با صدور پیامی انتخاب صفیه حیدرزاده را به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان تبریک گفت.

به گزارش نبض وطن، در پیام حسین اسماعیلی احمدی آمده است:
سرکار خانم صفیه حیدرزاده
رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان
با درود و صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد، انتصاب شایستۀ شما به عنوان رئیس شورای اسلامی شهرستان لنجان که حاکی از توانمندی جنابعالی را، صمیمانه تبریک و تهنیت می‌گویم.توفیق خدمت به شهروندان شریف شهرها و روستاهای شهرستان لنجان، نعمت و موهبتی بزرگ و مقامی بس رفیع است.
شهرستان لنجان این روزها با مشکلات و تهدیدهای متعددی از جمله خشکسالی و خشکی زاینده رود، مشکلات و تنش‌های آبی، آلایندگی زیست محیطی و… روبرو است که بایستی برای عبور از این مشکلات ظرفیت‌های مختلف استانی و شهرستانی در کنار یکدیگر قرار گیرد و با اتکال به درگاه حق و تلاشی جهادی وارد عمل شوند.
امید است با تکیه بر ظرفیت بالای مردمی و همچنین ظرفیت‌های قانونی شورای اسلامی شهرستان لنجان با برنامه ریزی مناسب و همراهی دستگاه‌ها و متولیان امر بتوانیم برای عبور از چالش‌ها، به فعلیت رساندن فرصت‌ها و در نهایت توسعه‌ی روز افزون شهرستان خوشنام لنجان کوششی مجدانه داشته باشیم.
بی‌تردید با تدابیر و توانمندی‌های شما و پیگیری‌ها و افزایش تعاملات شورای اسلامی شهرستان لنجان با دیگر نهادها در عرصه‌های مختلف شاهد تحولات چشمگیر خواهیم بود.
«اینجانب، ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما خواهر بزرگوار که ازچهره های ارزشی، ولایی و دلسوز هستید، برایتان عزت، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به مردم شریف شهرها و روستاهای شهرستان لنجان را از درگاه پروردگار سبحان مسألت می‌نمایم»

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34728

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.