• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان:

اجرای پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان، زمینه توسعه چمگردان را فراهم می‌کند

  • کد خبر : 34790
  • 23 شهریور 1402 - 11:47
اجرای پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان، زمینه توسعه چمگردان را فراهم می‌کند
رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان گفت: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر چمگردان در دوره ششم مدیریت شهری اجرای پروژه‌های محله محور در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری بوده از این رو شاهد اجرای پروژه‌هایی چون نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها، بازسازی جدول و معابر شهری، ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و اصلاح و اجرای روشنایی معابر و… است به‌گونه‌ای که علاوه بر راهبردها و سیاست‌های قبل، راهبردهای جدیدی نیز از جمله کاهش زمان اجرای پروژه، هزینه بهینه اجرا و کیفیت پروژه در آن تعریف شده است.

حجت الله کرمی در حاشیه بازدید فرماندار شهرستان لنجان از پروژه‌های عمرانی شهرداری چمگردان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: شهرداری یک نهاد خدماتی، اجتماعی بوده که وظایف متعددی را بر عهده دارد و به واسطه اقداماتی که انجام می‌دهد به عنوان رکن مهم عمران و آبادانی شهرهای ایران شناخته می‌شوند.

وی افزود: شهرداری باید مطالبات بحق شهروندان را شناسایی و در راستای رفع این مطالبات تمام توان خود را به‌کار گیرد، همچنین با استفاده از منابع مالی که در اختیار دارد، برای اجرای پروژه‌های مورد نیاز شهر و شهروندان برنامه‌ریزی و اقدام کند.

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان با بیان اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی همسو با نیاز شهر و شهروندان، زمینه توسعه شهری را فراهم می‌کند، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر چمگردان در دوره ششم مدیریت شهری اجرای پروژه‌های محله محور در راستای پاسخ به مطالبات شهروندان و ارتقای کیفیت زندگی شهری بوده از این رو شاهد اجرای پروژه‌هایی چون نهضت آسفالت معابر و خیابان‌ها، بازسازی جدول و معابر شهری، ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی و اصلاح و اجرای روشنایی معابر و… است به‌گونه‌ای که علاوه بر راهبردها و سیاست‌های قبل، راهبردهای جدیدی نیز از جمله کاهش زمان اجرای پروژه، هزینه بهینه اجرا و کیفیت پروژه در آن تعریف شده است.

وی ادامه داد: طی مدت گذشته تلاش‌های بی وقفه‌ای از سوی خادمان شهروندان در شهرداری و شورای اسلامی شهر چمگردان برای تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر، احداث ساختمان فرهنگی _ هنری جنب گلستان شهدای شهر، تکمیل مجموعه استخر، تکمیل پروژه مسیر خروجی پارک ساحلی و پیگیری، اجرای نهضت ملی مسکن و… در این شهر انجام شده است.

کرمی اضافه کرد: شهروندان باید به این نکته کلیدی توجه داشته باشند که اگر از پروژه‌های در دست اقدام و دارایی‌های شهر به‌درستی نگهداری نشود، هزینه‌های سرسام‌آور یا غیرقابل جبرانی به شهر تحمیل می‌شود، از این‌رو انتظار می‌رود همراهی و همکاری لازم را برای سرعت بخشیدن به آزادسازی فاز سوم پروژه خیابان اباذر با شهرداری داشته باشند.

وی عنوان کرد: مدیریت شهری، نقش اساسی در پایداری و توسعه یافتگی زندگی شهر دارد اما این مهم بدون توجه به سه عنصر تعامل سازمان‌ها، مشارکت شهروندان و تاکید بر پروژه‌های مردم محور قابلیت اجرایی ندارد از این رو امیدواریم شاهد تحقق تقویت این عناصر با هدف توسعه روز افزون شهر چمگردان باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چمگردان در پایان روند پیشرفت پروژه‌های شهری را مثبت ارزیابی کرد و از دست اندرکاران خواست تا روند تکمیل آنها را با تمام توان پیش برده تا این پروژه‌ها تقدیم شهروندان شهر چمگردان شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.