• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
فرماندار شهرستان لنجان مطرح کرد:

عزم راسخ مدیریت شهری برای تبدیل شهر چمگردان به شهری ایده آل

  • کد خبر : 34792
  • 23 شهریور 1402 - 12:16
عزم راسخ مدیریت شهری برای تبدیل شهر چمگردان به شهری ایده آل
فرماندار شهرستان لنجان گفت: ر اساس گزارش‌های ارائه شده بخشی از طرح های عمرانی و پروژه‌های شهر چمگردان در برنامه زمانبندی شده در اختیار شهروندان قرار گرفته و خوشبختانه دیگر پروژه‌های شهری نیز علیرغم وجود کمبود منابع مالی در شهرداری‌ها از روند ایده آلی برخوردار بوده و بهره‌برداری از آنها توسعه وآبادانی شهر را به همراه خواهد داشت.

حمیدرضا محمدی فشارکی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری چمگردان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، اظهار کرد: شهرداری‌ها به دلیل گستردگی فعالیت‌ها و ارتباطات مستقیم با زندگی شهروندان به عنوان ویترین نظام شناخته می‌شوند و قطعا نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی جامعه دارند.

وی افزود: خوشبختانه طی مدت گذشته فعالیت‌های بسیار مطلوب و ارزشمندی توسط شهرداری در سطح شهر چمگردان انجام شده است که نشانگر توجه قابل تحسین و تقدیر شهرداری و شورای اسلامی شهر به منظور افزایش آرامش، آسایش و نشاط شهروندان است.

فرماندار شهرستان لنجان اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه شده بخشی از طرح های عمرانی و پروژه‌های شهر چمگردان در برنامه زمانبندی شده در اختیار شهروندان قرار گرفته و خوشبختانه دیگر پروژه‌های شهری نیز علیرغم وجود کمبود منابع مالی در شهرداری‌ها از روند ایده آلی برخوردار بوده و بهره‌برداری از آنها توسعه وآبادانی شهر را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهر چمگردان از جمله پروژه خیابان اباذر از جمله پروژه‌هایی هستند که در دوره ششم مدیریت شهری جان دوباره‌ای گرفته و اتمام این پروژه نقش بسیار مهمی در روان‌سازی ترافیک و دسترسی‌های شهروندان دارد.

محمدی ادامه داد: در تمامی پروژه های عمرانی و توسعه ای شهر چمگردان شاهد وجود برنامه‌ریزی‌های دقیق هستیم و این امر نشان از عزم راسخ مدیران شهری برای تبدیل شهر چمگردان به شهری ایده آل دارد و در این مسیر نیاز است تعاملات بین دستگاهی و همچنین مشارکت شهروندان تقویت شود.

وی با بیان اینکه تلاش در مسیر توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر الگوی موفقی است که در این دوره از فعالیت شورا و شهرداری چمگردان شاهد بوده‌ایم، عنوان کرد: حضور نیروهای جوان و جهادی در بدنه مدیریت شهری و چینش درست زیرمجموعه براساس تخصص و توانایی آنان موجب ایجاد رضایتمندی شهروندان خواهد شد و قطعا روند توسعه شهر چمگردان نیز شدت خواهد گرفت و با دقت دنبال می شود و با توجه به تحقق این مهم در شهرداری چمگردان قطعا در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی و قدرت نمایی این شهر در میان دیگر شهرهای ایران خواهیم بود.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های مختلف در شهر چمگردان نوید بخش آینده ای روشن برای توسعه این شهر بوده و امیدواریم این روند با همدلی هرچه بیشتر و تلاش جهادی تیم مدیریت شهری استمرار داشته باشد تا شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.