• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

اردوگاه خانواده‌های داعش در سوریه باید برچیده شود

  • کد خبر : 34834
  • 24 شهریور 1402 - 15:46
اردوگاه خانواده‌های داعش در سوریه باید برچیده شود
امام جمعه زرین شهر گفت: کشورهای مختلف، به ویژه کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند چرا که در مقر خانواده داعش، نسل سوم و چهارم داعش با تفکر وحشیانه در حال تربیت هستند و باید این اردوگاه در سوریه تعطیل و تروریست‌ها و خانواده‌های آنها به کشورهای خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به سابقه تاریخی سکوت خواص جامعه در زمان وقوع رویدادهای خاص، اظهار کرد: در طول تاریخ دشمنان از سکوت خواص سو استفاده‌های زیادی کردند به‌گونه‌ای که در برخی مواقع این سکوت باعث تقویت جبهه دشمنان شد.

وی افزود: با بررسی تاریخ ایران اسلامی نیز نمونه‌های بسیاری از سکوت برخی خواص را مشاهده می‌کنیم که باعث شده است آسیب‌های زیادی به کشور وارد شود اما، در بسیاری از مواقع نیز آحاد مردم جامعه با هوشیاری و بصیرت در مقابل سکوت خواص ایستادند و باعث خنثی شدن سو استفاده دشمنان شدند.

امام جمعه زرین شهر با اشاره به دیدار هزاران نفر از مردم سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب گفت: دشمنان ایران اسلامی در سال‌های اخیر با بزرگنمایی مشکلات سیستان و بلوچستان و اجرای توطئه‌های مذهبی و قومیتی به دنبال نا امید کردن مردم و القا جدا شدن این استان از کشور، نظام و انقلاب بودند.

وی ادامه داد: منویات حکیمانه و راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان مُهر باطلی بر تمامی توطئه‌های دشمنان بود.

آقایی با بیان اینکه این دیدار حرکت‌های مذبوحانه دشمنان ایران اسلامی را خنثی کرد، اضافه کرد: رهبر فرزانه انقلاب با بیان سابقه درخشان مردم غیور سیستان و بلوچستان، متذکر شدند که توده مردم این استان در مسیر پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و عرصه‌های حساس تاریخی جانفشانی کرده و با بصیرت مثال زدنی مجاهدت‌های بسیاری را برای افزایش عزت کشور و نظام از خود به نمایش گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری با اشاره به کمبودهای استان سیستان و بلوچستان نکات راهبردی را برای پیشرفت و رفع محرومیت‌های این استان بیان داشتند که باید به شکل عملیاتی و جهادی مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه افزود: گروه تروریستی داعش توسط آمریکا و با فراخوان تروریست‌های کشورهای مختلف تشکیل و در کشورهای سوریه و عراق اعلام موجودیت کردند و برای اجرایی کردن توطئه‌های شوم نظام سلطه تحت حمایت‌های مالی و تسلیحاتی کشورهای مستکبر قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش جنایت‌های وحشیانه بسیاری را انجام دادند اما سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی وارد منطقه شد و توانست در مدتی کوتاه داعشی‌ها را مجبور به عقب‌نشینی کند و در نهایت با تلاش‌های صورت گرفته توسط جبهه مقاومت و… با شکست سنگین مواجه شد و نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

آقایی با اشاره توطئه آمریکا در ایجاد اردوگاه خانواده‌های داعش، اضافه کرد: ترویست‌های باقی مانده و خانواده‌ای آنان برای بازگشت به کشورهای خود با مخالفت مردم و حاکمان کشورهایی که به آن تعلق دارند رو به رو شدند به همین علت آمریکا با عنوان اینکه خانواده‌های ترویست‌های داعش گناه و جرمی مرتکب نشدند در قسمتی از کشور سوریه اردوگاه خانواده‌ای تروریست‌ها را ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه اردوگاه خانواده‌های داعش در سوریه باید برچیده شود، متذکر شد: کشورهای مختلف، به ویژه کشورهای اسلامی باید هوشیار باشند چرا که در این اردوگاه نسل سوم و چهارم داعش با تفکر وحشیانه در حال تربیت هستند که برای جهان اسلام خطرناک است و باید این اردوگاه تعطیل و تروریست‌ها و خانواده‌های آنها به کشورهای خود که بیش از ۶۰ کشور هستند بازگردند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.