• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار خبر داد:

پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث «بلوار امام علی (ع)» در چرمهین

  • کد خبر : 34864
  • 25 شهریور 1402 - 14:40
پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه احداث «بلوار امام علی (ع)» در چرمهین
شهردار چرمهین گفت: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری چرمهین در کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده از ظرفیت واحد امانی در کنار پیمانکاران بوده و امروز با استفاده این ظرفیت شاهد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد پروژه احداث بلوار امام علی (ع) علیرغم محدودیت‌های مالی شهرداری‌ها هستیم.

‌‌‌‌‌‌شهاب ثابت راسخ در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به اهمیت تقویت شریان ترافیکی شهر، اظهار کرد: معابر و خیابان‌ها یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های شهری به‌شمار می‌آیند که نقش بسزایی در شکل‌دهی ساختار فیزیکی و فضایی شهر را بر عهده دارند به‌گونه‌ای که علاوه بر برآورده کردن نیازهای اولیه شهر موجب ارتقا سیما و منظر شهری در دیدگاه شهروندان و سرمایه‌گذاران می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های توسعه‌ای با هدف ارائه خدمات شایسته به شهروندان اجرایی می‌شود، افزود: مدیریت شهری چرمهین در سال‌های اخیر در راستای تقویت زیرساخت‌ها، روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اقدام به انجام پروژه‌های مختلف از جمله توسعه شبکه معابر شهری کرده است.

شهردار چرمهین تصریح کرد: شهرداری چرمهین پروژه احداث بلوار امام علی (ع) را با اهدافی چون توسعه حمل و نقل عمومی، تردد ایمن و آسان، پیش بینی توسعه شهر در آینده، کاهش بار ترافیکی، طراحی مناسب یک خیابان و… به مرحله اجرا رساند.

وی با بیان اینکه پروژه بلوار امام علی (ع) ششمین بلوار در حال احداث توسط شهرداری چرمهین است، ادامه داد: یکی از سیاست‌های مدیریت شهری چرمهین در کاهش هزینه‌ها و سرعت بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی استفاده از ظرفیت واحد امانی در کنار پیمانکاران بوده و امروز با استفاده این ظرفیت شاهد پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد پروژه احداث بلوار امام علی (ع) علیرغم محدودیت‌های مالی شهرداری‌ها هستیم.

ثابت راسخ اضافه کرد: تا کنون عملیات نقشه برداری و طراحی، خاکبرداری، زیرسازی، جدولگذاری و پخش بیس پروژه بلوار امام علی (ع) اجرا شده است و در تلاش هستیم با هماهنگی شرکت آبفا پس از برنامه‌ریزی اجرای شبکه فاضلاب نسبت به پخش امولسیون و اجرای آسفالت این پروژه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و باکیفیت و استاندارد مناسبت آماده بهره برداری و ارائه خدمات شود.

وی خاطرنشان کرد: به گواه اکثریت شهروندان عملکرد کلیه واحدهای شهرداری چرمهین در سطح شهر و محلات قابل قبول است اما باید برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان با همکاری شورای اسلامی شهر تلاش و کوشش مضاعفی داشته باشیم تا شاهد تحقق این امر مهم باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=34864

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.