• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

مدرسه کانون اصلی تحول و خلق دنیای آینده است

  • کد خبر : 35261
  • 30 شهریور 1402 - 14:41
مدرسه کانون اصلی تحول و خلق دنیای آینده است
شهردار زرین شهر گفت: فرا رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی نمود و فصل رویش دوباره جوانه‌های آگاهی، علم و معرفت و پرورش روح و پیرایش روان است.

حسین اسماعیلی احمدی شهردار زرین شهر با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
فرا
رسیدن ماه مهر و آغاز سال تحصیلی نمود و فصل رویش دوباره جوانه‌های آگاهی، علم و معرفت و پرورش روح و پیرایش روان بوده هرچند مهر، همان مهر است و مدرسه هم همان، اما مدارس به عنوان کانون اصلی و اساسی برای خلق دنیای آینده، برای در آغوش کشیدن فرزندان خود در تمام نقاط کشور از جمله خطه طلایی ایران زرین شهر لحظه شماری می‌کنند.
آغاز سال تحصیلی بهانه‌ای است شیرین برای آنان که جوهر جوانی خود را بر تخته‌سیاه جهاد با جهل و فتح قله‌های دانایی، تحریر کردند و تلاش در راه کسب علم و دانش دغدغه‌ی اصلی‌شان است.
​​​​​​​اینجانب فرا رسیدن طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی ۴۳_۱۴۰۲ را به دانش‌آموزان ایران زمین که سرمایه‌های ایران اسلامی و تضمین‌کننده آینده انقلاب و این سرزمین عزیز هستند تبریک عرض نموده و برای آموزگاران به عنوان طلایه‌داران دانایی و متصدیان این امور ارزشمند در تمامی سطوح تحصیلی آرزوی موفقیت دارم؛ امید است بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید نویدبخش پیشرفت همه جانبه و بسط «امید» در پیکر خطه طلایی ایران باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35261

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.