• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی زرین شهر:

بهار تعلیم و تربیت سنگ بنایی برای ساختن آینده ایران است

  • کد خبر : 35292
  • 31 شهریور 1402 - 18:29
بهار تعلیم و تربیت سنگ بنایی برای ساختن آینده ایران است
رئیس شورای اسلامی زرین شهر گفت: آغاز فصل پاییز هر ساله با بهار علم و دانش همراه است، و نوگلان و دانش‌آموزان عزیز به عنوان آینده سازان میهن اسلامی، در شروعی دوباره با همت ستودنی خود تلاش می‌کنند تا ظلمت نادانی و جهل را به روشنایی علم و دانش مبدل کنند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، محسن محمودی رئیس شورای اسلامی زرین شهر با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
آغاز فصل پاییز هر ساله با بهار علم و دانش همراه است، و نوگلان و دانش‌آموزان عزیز به عنوان آینده سازان میهن اسلامی، در شروعی دوباره با همت ستودنی خود تلاش می‌کنند تا ظلمت نادانی و جهل را به روشنایی علم و دانش مبدل کنند.
مطمئنا مدرسه به عنوان محور تعلیم و تربیت، نقش بی بدیلی در تحقق رویای کودکان این سرزمین و رشد و بالندگی دانش آموزان دارد تا در کنار یادگیری علم؛ عشق به زندگی، احساس نیک نسبت به جهان هستی، آرامش روح و توازن در زندگی را نیز فرا گرفته و بتوانند آینده‌ای روشن را برای کشور عزیزمان به ارمغان بیاورند.
امروز چشم امید همه کسانی که به توسعه و پیشرفت کشور دل بسته‌ و به آینده دل خوش کرده‌اند، به آموزش و پرورش دوخته شده تا به همت مربیان و متربیان نهاد مقدس تعلیم و تربیت نسلی متعهد و خلاق پرورش یابند، تا امیدان آینده ملت ایران و پیشتازان و پیشگامان گام دوم انقلاب بتوانند پیشرفت و توسعه ی روزافزون ایران سرافراز را فراهم آورند.
امروز دشمن از ارتقای جایگاه علمی کشور و از داشتن ایران قوی و مدیریت و مسئولیت آینده دانش آموزان نگران است، در همین راستا تلاش، کوشش و مشارکت فعال و هوشمندانه دانش‌آموزان عزیز تحت هدایت و مجاهدت معلمان و مربیان فرهیخته و همچنین تقویت ارتباط نهاد آموزش و پرورش با دیگر نهادها قطعا شکوفایی استعدادهای وافر نو گلان و دانش آموزان را در پی داشته و شکست بدخواهان ایران اسلامی را رقم خواهد زد.
اینجانب آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش را به همه دانش آموزان، دانشجویان، به ویژه فرهنگیان و خانواده‌های محترم آنان که در طول سال تحصیلی گذشته زمینه رشد و شکوفایی استعداد و توانمندی‌های کودکان و نوجوانان خطه طلایی ایران را فراهم ساختند تبریک عرض نموده و از خداوند منان درخواست می‌نمایم توفیق بهره گیری از خدمات ارزشمند آنان را در سال تحصیلی جدید نیز به نظام تعلیم و تربیت عنایت فرماید.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35292

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.