• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

بازی و نشاط لازمه زندگی کودکان است/وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها و پارک‌های زرین شهر ایمن‌سازی شد

  • کد خبر : 35484
  • 03 مهر 1402 - 20:36
بازی و نشاط لازمه زندگی کودکان است/وسایل بازی کودکان در بوستان‌ها و پارک‌های زرین شهر ایمن‌سازی شد
شهردار زرین شهر گفت: تعمیر وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها به منظور حفظ ایمنی کودکان به دقت و به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگارنبض وطن اظهار کرد: مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم بر این باور بوده که برای افزایش نشاط اجتماعی در خطه طلایی طلایی ایران باید تأمین نیازهای کودکان در کانون توجه قرار گیرد تا بتوانیم شهر را با مناسب‌سازی و بسترسازی کالبدی و اجتماعی برای فعالیت کودکان و رفع نیازهای آنها توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه بازی و نشاط لازمه زندگی کودکان است، افزود: کودکان باید در محیطی امن و سالم تفریح کنند و زیرساخت‌های شهری باید به گونه‌ای فراهم شود که این قشر مهم و ارزشمند بتوانند در فضایی اختصاصی، با نشاط در کنار پدر و مادر و همچنین همسالان خود تعاملات انسانی را در قالب بازی‌های کودکانه بیاموزند.

شهردار زرین شهر با بیان اینکه تعمیر وسایل بازی و تجهیزات پارک‌ها به منظور حفظ ایمنی کودکان به دقت و به صورت مستمر پیگیری می‌شود، تصریح کرد: آسودگی خاطر خانواده‌ها به هنگام بازی کودکان در فضای پارک‌ها و حفظ ایمنی و تأمین سلامتی خانواده‌ها به هنگام استفاده از این امکانات ورزشی اهمیت بسیاری دارد بر همین اساس در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تمام تجهیزات بازی در سطح شهر مورد بررسی قرار می‌گیرند و بعد از بازرسی‌های لازم و احیای ایرادات احتمالی، ایمن سازی انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری با هدف ارتقای سطح کیفی بازیگاه بوستان‌ها و تجهیز این مکان‌ها به وسایل جدید بازی، بررسی وضعیت پارک‌های سطح شهر در دستور کار قرار گرفت و در برنامه زمانبندی شده استانداردسازی وسایل بازی کودکان در راستای ارتقا امنیت و سلامت کودکان هنگام بازی به مرحله اجرا رسید.

اسماعیلی احمدی عنوان کرد: در همین راستا نصب وسایل استاندارد و ست تجهیزات بازی پلی‌اتیلن، تاب و… و همچنین کف پوش کردن زمین بازی در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری است و طی روزهای گذشته تعمیر و نصب وسایل بازی کودکان در پارک جوان به عنوان یکی از پارک‌های مورد توجه شهروندان انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: رنگ آمیزی سالانه و شستشوی دوره‌ای وسایل بازی از دیگر اقداماتی است که به منظور ارتقا سطح ایمنی و بهداشت عمومی و حفظ سلامت کودکان، در تمامی پارک‌ها و بوستان‌های شهر در حال انجام است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.