• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی زمینه ساز شهری آرام است

  • کد خبر : 35488
  • 04 مهر 1402 - 10:51
رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی زمینه ساز شهری آرام است
شهردار زرین شهر گفت: با توجه به لزوم آرام‌سازی ترافیک در خیابان امام (ره) تصمیم گرفته شد خیابان مذکور برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در مسیر رفت و بازگشت جداسازی شود و پس از اخذ مصوبه شورای ترافیک پروژه نصب جداکننده ترافیکی به مرحله اجرا رسید.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: حوادث ترافیکی از جمله تصادفات درون شهری به عنوان یکی از عوامل اصلی صدمات جبران ناپذیر در کشور شناخته می‌شود و در این میان عوامل انسانی، ایمنی معابر و خودرو از علل و عوامل مؤثر در بروز اینگونه حوادث به‌شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه متأسفانه مشکلات ناشی از ترافیک شهری نظم عبور و مرور را در خیابان‌ها برهم ریخته است، افزود: یکی از مهمترین دلایل افزایش بار ترافیکی در معابر شهری پارک‌های غیر مجاز و دوبله بوده، چراکه متأسفانه برخی از شهروندان بر این باور هستند که توقف دوبله در زمان کوتاه مشکل و خللی را در ترافیک شهری به وجود نمی‌آورد.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: هر توقف دوبله‌ای حتی در اندک زمان نیز به بار ترافیکی شهر می‌افزاید و نمونه بارز این مسئله در ترافیک‌های سنگین مقابل بانک‌های عامل، مراکز درمانی و مراکز تجاری کاملاً مشخص است.

وی با اشاره به اهمیت آرام‌سازی ترافیک در معابر شهری، ادامه داد: خیابان امام (ره) زرین شهر یکی از معابر پر تردد شهر به‌شمار می‌آید که تردد در بخشی از این خیابان به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

اسماعیلی احمدی اضافه کرد: با توجه به لزوم آرام‌سازی ترافیک در خیابان امام (ره) تصمیم گرفته شد خیابان مذکور برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در مسیر رفت و بازگشت جداسازی شود و پس از اخذ مصوبه شورای ترافیک پروژه نصب جداکننده ترافیکی به مرحله اجرا رسید.

وی با بیان اینکه رعایت قوانین و مقررات و احترام به حقوق شهروندی زمینه ساز شهری آرام است، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه آرام‌سازی ترافیک خیابان امام (ره) ترافیک عبوری این خیابان به شکل چشم گربه‌ای آرام سازی شده است و امیدواریم در کنار پروژه‌های انجام شده با تقویت ارتقای فرهنگ ترافیکی، شاهد بهبود وضعیت ترافیک در معابر خطه طلایی ایران باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.