• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

خانواده‌های شهدا از ماندگارترین چهره‌های تاریخ ایران‎ هستند

  • کد خبر : 35705
  • 06 مهر 1402 - 10:18
خانواده‌های شهدا از ماندگارترین چهره‌های تاریخ ایران‎ هستند
شهردار ورنامخواست گفت:دران و مادران شهدا به معنای واقعی پدران و مادران معنوی ایران زمین هستند و همه ما موظف هستیم از جان و دل به آنان خدمت کنند و برهمین اساس مدیریت شهری دیدار با خانواده شهدا، ایثار گران، جانبازان و افتخارآفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا را مایه افتخار می‌داند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مهدی رضوی راد در نشست با جمعی از خانواده شهدای شهر ورنامخواست، خانواده معظم شهدا و جانبازان را چشم و چراغ نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: در دوران تاریخ حماسه‌ساز هشت سال دفاع مقدس نقش شهدای والامقام و خانواده آنها مثال‌زدنی است و به خوبی توانستند راه شهدای کربلا را ادامه دهند از این رو مقام معظم رهبری همواره در سخنان خود براین مهم تاکید دارند که باید قدر شهدا و خانواده‌های شهدا را بدانیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، شهیدان را قهرمانان برتر تاریخ کشور خواندند، افزود: در جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی ابر قدرت‌های جهان با یکدیگر بسیج شده بودند تا ملت را از پای درآورند اما جوانان این مرز و بوم با آغاز جنگ با توکل به خدا و پشتوانه ولی فقیه زمان خود با دستان خالی در برابر زورگوئی‌های جبهه استکبار ایستادگی کردند.

شهردار ورنامخواست پدران و مادران شهدا را اسوه‌های صبر و ولایت مداری دانست و تصریح کرد: پدران و مادران شهیدان در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با پرورش مردانی ولایت مدار و خداجو از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام دفاع کردند.

وی خانواده شهدا را سرمایه‌های جامعه دانست و ادامه داد: پدران و مادران شهدا به معنای واقعی پدران و مادران معنوی ایران زمین هستند و همه ما موظف هستیم از جان و دل به آنان خدمت کنند و برهمین اساس مدیریت شهری دیدار با خانواده شهدا، ایثار گران، جانبازان و افتخارآفرین عرصه‌های جهاد در راه خدا را مایه افتخار می‌داند.

رضوی راد با بیان اینکه شهدای هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای دین اسلام، حفظ ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های حضرت امام (ره) فدا کردند، اضافه کرد: شهدا با اهدای جان خود حفظ تمامیت ارضی، حفظ نوامیس، عزت، افتخار و اقتدار کشور را رقم زدند و برهمین اساس مدیریت شهری ورنامخواست تلاش جهادی برای زنده‌ نگه‌داشتن یاد شهدا و الگوسازی برای نسل جوان را یک وظیفه می‌داند.

وی عنوان کرد: شهدای شهر ورنامخواست از جمله سردار شهید محمدعلی شاهمرادی نقش بسزایی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس داشته‌اند و قطعا تبیین رفتار این قهرمانان و برجستگی‌های اخلاقی، سبک زندگی و تحولات زندگی آنان برای نسل جوان بسیار اثرگذار خواهد بود و امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده در این مسیر به موفقیت دست پیدا کنیم.

شهردار ورنامخواست تکریم خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان را جزء وظایف شرعی دانست و خاطرنشان کرد: خانواده شهدا تاج سر و چراغ زندگی همگان هستند و باید پدران، مادران و همسران شهدا را همچون گنجیه‌ای بی‌نظیردانست که توانستند واقعیت‌های با شکوهی از صبر و استقامت را در تاریخ ایران ثبت کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.