• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان:

ایثار و گذشت عالی ترین ویژگی آتش نشانان است

  • کد خبر : 35828
  • 07 مهر 1402 - 16:00
ایثار و گذشت عالی ترین ویژگی آتش نشانان است
رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر سده لنجان نگاه ویژه‌ای به مجموعه پرسنل خدوم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دارند و قدردان زحمات آنان هستند و قطعاً همچون گذشته در راستای تأمین و تجهیز ناوگان ماشین‌آلات و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز آن تلاش خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، مجتبی ادیبی در آئین تجلیل از آتش‌نشان شهرداری سده لنجان اظهار کرد: ۷ مهر سال ۵۹ پس از بمباران پالایشگاه آبادان، آتش‌نشانان دریادل برای اتفاء حریق در این مجموعه حضور پیدا کردند و حین عملیات، هواپیماهای دشمن با بمباران مجدد، پالایشگاه را بار دیگر به خاک و خون کشید و آتش نشان غیور حاضر در این عملیات به عرش ملکوتی رهسپار شدند.

وی ایثار و گذشت را عالی ترین ویژگی آتش نشانان دانست و افزود: به پاس ارج نهادن به حماسه آفرینی و از خودگذشتگی شهدای آتش‌نشان در ۷ مهر سال ۵۹، هفتم مهرماه در تقویم ملی کشور به نامِ آتش نشانان و آتش نشانی مزیّن شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان تصریح کرد: کار آتش‌نشانان فعالیتی آتش نشانی شبانه روزی بوده از لحاظ سختی کار نیز یکی از پرخطرترین مشاغل محسوب می‌شود از این رو می‌توان قصه آتش‌نشانان حکایت ایثار و فداکاری انسان‌های عاشق و شجاع دانست که پروانه‌وار آتش را به آغوش می‌گیرند تا روشنی بخش زندگی شهروندان شوند.

وی اضافه کرد: قطعاً تنها عشق و علاقه به خدمت به هم‌نوعان در وجود آتش‌نشانان است که مشکلات و سختی‌‏های این حرفه را در مقابل آن‌ها کوچک نشان می‌دهد و آنها را در مقابله با مأموریت‌های سختی که خطرات آنها، جانشان را تهدید می‌کند برای مأموریت احتمالی بعدی آماده نگاه می‌دارد.

ادیبی عنوان کرد: شهردار و اعضا شورای اسلامی شهر سده لنجان نگاه ویژه‌ای به مجموعه پرسنل خدوم آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دارند و قدردان زحمات آنان هستند و قطعاً همچون گذشته در راستای تأمین و تجهیز ناوگان ماشین‌آلات و بروز رسانی تجهیزات مورد نیاز آن تلاش خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: رویکرد سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سراسر دنیا به سمت پیشگیری است چراکه هر چه در زمینهٔ آموزش و پیشگیری قوی‌تر عمل شود، از جان و سرمایه مردم حراست بهتری صورت می‌گیرد و امیدواریم براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته آتش‌نشانان شهرداری شده لنجان در این مسیر نیز موفق عمل کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35828

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.