• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳

زینلیان: خطه طلایی ایران زیرساخت‌های لازم را برای توسعه صنعت گردشگری در اختیار دارد

  • کد خبر : 35876
  • 07 مهر 1402 - 18:38
زینلیان: خطه طلایی ایران زیرساخت‌های لازم را برای توسعه صنعت گردشگری در اختیار دارد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با زحمات مدیریت شهری و سایر مدیران خوشبختانه شاهد اتفاقات مثبت و قابل توجهی در زرین شهر هستیم با توجه به حضور مؤثر زرین شهر در این نمایشگاه به نوعی می‌توان گفت خطه طلایی ایران زیرساخت‌های لازم را برای توسعه صنعت گردشگری در اختیار دارد.

مهران زینلیان در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری گردشگری اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، گردشگری را یکی از محورهای اصلی توسعه استان دانست و اظهار کرد: استان اصفهان همواره یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی بوده و هست از این رو محور گردشگری یکی از رویکردهای استان برای تحقق توسعه پایدار به‌شمار می‌آید و باید بتوانیم با خلق فرصت‌های مختلف ارتقا صنعت گردشگری استان را رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه زرین شهر یکی از شهرهای برجسته و بزرگ استان اصفهان به‌شمار می‌آید، افزود: خطه طلایی ایران زرین شهر یکی از قطب‌های اصلی صنعت گردشگری استان به‌شمار می‌آید و لازم بود به بهترین نحو و با تمام قوا در نمایشگاه صنعت گردشگری حاضر می‌شد و در این راستا با هم افزایی صورت گرفته این امر انجام شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: با زحمات مدیریت شهری و سایر مدیران خوشبختانه شاهد اتفاقات مثبت و قابل توجهی در زرین شهر هستیم با توجه به حضور مؤثر زرین شهر در این نمایشگاه به نوعی می‌توان گفت خطه طلایی ایران زیرساخت‌های لازم را برای توسعه صنعت گردشگری در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به سیاست اصلی استان که در هموار ساختن مسیر توسعه گردشگری و توسعه پایدار برای کل استان بوده، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری گردشگری اصفهان توانست در معرفی زرین شهر به دیگر شهرهای استان و ایران و همچنین میهمانان خارجی موثر عمل کند.

زینلیان خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری زرین شهر در این نمایشگاه خیلی خوب ظاهر شدند و امیدواریم برکات حضور در این نمایشگاه را در کمترین زمان ممکن شاهد باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35876

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.