• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان:

ارتقای صنعت گردشگری؛ گام مهم دولت سیزدهم در مسیر توسعه پایدار

  • کد خبر : 35892
  • 07 مهر 1402 - 19:49
ارتقای صنعت گردشگری؛ گام مهم دولت سیزدهم در مسیر توسعه پایدار
مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان گفت: خطه طلایی ایران زرین شهر با حضور در این نمایشگاه به صورت گسترده به ارائه محصولات و معرفی برندهایی که در این شهر ایجاد شده بود پرداخت و مدیریت شهری زرین شهر به خوبی نشان داد این شهر از فرصت‌های مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

نادر آخوندی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: توسعه گردشگری پایدار در دنیای امروز از مهم‌ترین عواملی محسوب می‌شود که دولت‌ها برای روند پیشرفت اقتصادی جامعه خود به آن توجه بسیاری دارند.

وی افزود: با استقرار دولت سیزدهم مباحث گردشگری و توسعه پایدار مورد توجه دولت قرار گرفت و با توجه به نقش صنعت گردشگری در کسب درآمد و ایجاد فرصت‌های شغلی این مهم به عنوان موتور توسعه استان اصفهان به عنوان اولویت نخست به مرحله اجرا رسید.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان تصریح کرد: استان اصفهان با دستور استاندار و رویکرد و برنامه ریزی که انجام گرفته است به سوی گردشگری و جذب توریسم حرکت کرده و برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان فرصتی را برای ارائه تصویری حقیقی از کشور به مسافران و جذب توریسم بسیار مؤثر عمل کرده است.

وی ادامه داد: حضور در نماشگاه‌های گردشگری و همچنین برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری در اصفهان این فرصت را برای ما ایجاد کرد تا بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری، برندهای ایجاد شده و… را در معرض عموم قرار داده تا بتوانیم در جذب گردشگر موفق عمل کنیم.

آخوندی اضافه کرد: شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران زرین شهر با حضور در این نمایشگاه به صورت گسترده به ارائه محصولات و معرفی برندهایی که در این شهر ایجاد شده بود پرداخت و مدیریت شهری زرین شهر به خوبی نشان داد این شهر از فرصت‌های مناسبی برای توسعه گردشگری برخوردار است.

وی عنوان کرد: شهرداری زرین شهر برای معرفی ظرفیت‌ها، برندها، میراث ملموس و ناملموس، صنایع دستی و… در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری اصفهان فعالیت گسترده‌ای را انجام داد و امیدواریم با فعالیت مدیریت شهری بتوانیم در جذب سرمایه گذاران فعال در حوزه صنعت گردشگری موفق عمل کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: ایجاد منابع پایدار درآمدی برای شهرداری‌های استان از جمله برنامه‌های ما به‌شمار می‌آید و امیدواریم این مهم در دولت سیزدهم محقق شود تا به نوعی شهرداری‌ها از بودجه‌هایی مانند عوارض آلایندگی بی‌نیاز شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.