• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

توسعه گردشگری از اهداف مهم استان اصفهان به‌شمار می‌آید

  • کد خبر : 35897
  • 07 مهر 1402 - 23:09
توسعه گردشگری از اهداف مهم استان اصفهان به‌شمار می‌آید
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: امروز توسعه گردشگری از اهداف مهم استان اصفهان به‌شمار می‌آید چراکه تحقق این مهم تأثیر بسزایی بر کسب درآمدهای پایدار شهرستان‌های استان دارد.

محمود حقیقت سرشت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، صنایع دستی و هتل‌داری گردشگری اصفهان در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: بسیاری از کشورها، صنعت پویای گردشگری را به عنوان منبع اصلی درآمد، اشتغال و توسعه ساختار زیربنایی می‌دانند چراکه گردشگری اقتصاد را تک‌محصولی خارج کرده و وضعیت اقتصادی را بهبود می‌بخشد.

وی افزود: صنعت گردشگری به دلیل در اختیار داشتن مزیت‌های بالا از مهم‌ترین بخش‌های توسعه کشور به شمار می‌آید که به طور قطع می‌تواند در رشد و توسعه شهرهای ایران تأثیرگذار باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: جاذبه‌های طبیعی، آثار تاریخی و باستانی، بقعه‌های متبرک، مکان‌های زیارتی و … ایران را به مقصدی خاص برای گردشگری تبدیل کرده است و برای بهره‌برداری از این ظرفیت‌های گسترده باید بسترهای گردشگری فراهم شود تا سبب رونق گردشگری داخلی و جذب گردشگران خارجی شود.

وی اضافه کرد: امروز توسعه گردشگری از اهداف مهم استان اصفهان به‌شمار می‌آید چراکه تحقق این مهم تأثیر بسزایی بر کسب درآمدهای پایدار شهرستان‌های استان دارد.

حقیقت سرشت عنوان کرد: شهرستان لنجان و خطه طلایی ایران زرین شهر از ظرفیت خوبی در حوزه‌های صنعت گردشگری طبیعت، مذهبی، تاریخی، غذا و… برخوردار است و امیدواریم در دولت سیزدهم از ظرفیت‌های گردشگری استان استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شهرداری‌های استان اصفهان، خصوصا شهرداری زرین شهر در این زمینه فعال شده‌اند و اقدامات خوبی را از شهرداری زرین شهر برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری، برندینگ شهری و… در نمایشگاه شاهد بودیم و امیدواریم در آینده نزدیک صنعت گردشگری این شهر رشد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35897

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.