• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه ورنامخواست:

آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند

  • کد خبر : 35946
  • 09 مهر 1402 - 8:00
آتش نشانان مدافعان امنیت و آرامش شهر هستند
امام جمعه شهر ورنامخواست گفت: امروز شهروندان نسبت به شغل و تلاش آتش‌نشانان نگاه ویژه‌ای دارند و تلاش و مجاهدت این افراد را کار مقدسی می‌دانند که دلیل آن، رشادت‌ها، از خودگذشتگی و خون شهیدانی است که در راه خدمت به مردم آسمانی شدند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام علی مدد مالکی در جمع آتش‌نشانان شهرداری ورنامخواست با گرامی‌داشت یاد و خاطره رشادت‌های آتش‌نشانان فداکار و همچنین شهدای آتش‌نشان کشور، اظهار کرد: هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ پالایشگاه آبادان در جنگ ایران و عراق از سوی دشمن مورد حمله هوایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه جایگاه شهدای آتش نشان در جایگاه افضل شهدا بوده و بزرگی اقدامات آنان از یادها نخواهد رفت، افزود: پس از این اتفاق آتش نشانان برای اطفای حریق وارد عمل شدند، در حین اطفای حریق بار دیگر این پالایشگاه بمباران شد و تعداد زیادی از آتش نشانان در این حادثه شهید شدند.

امام جمعه شهر ورنامخواست تصریح کرد: اگر بخواهیم درباره آتش‌نشانی و تلاش آنان صحبت کنیم سخن زیاد است اما باید گفت ثمره زحمات آتش‌نشانان موجب آرامش شهر و شهروندان شده است.

وی عنوان کرد: امروز شهروندان نسبت به شغل و تلاش آتش‌نشانان نگاه ویژه‌ای دارند و تلاش و مجاهدت این افراد را کار مقدسی می‌دانند که دلیل آن، رشادت‌ها، از خودگذشتگی و خون شهیدانی است که در راه خدمت به مردم آسمانی شدند.

مالکی با بیان اینکه از مجاهدت مخلصانه و زحمات طاقت فرسای آتش نشانان ورنامخواست از صمیم قلب قدردانی می‌کنم، اضافه کرد: از خانواده این عزیزان نیز بابت صبر و شکیبایی قدردانی می‌کنم چرا که هر لحظه با استرس منتظر بروز حادثه یا اتفاقی تلخ هستند.

وی خاطرنشان کرد: مسئولان واقف بر مشکلات و زحمات آتش‌نشانان هستند و امیدواریم موارد و مطالبات آنان به درستی پیگیری شود تا شاهد کاهش دغدغه این قشر ارزشمند باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.