• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳

اوقاف لنجان ۵۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد

  • کد خبر : 35965
  • 09 مهر 1402 - 20:03
اوقاف لنجان ۵۰ بسته نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کرد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان گفت: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و به مناسبت بازگشایی مدارس تعداد ۵۰ بسته مهر تحصیلی شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

حمیدرضا ابراهیمی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، با اشاره به توزیع بسته‌های کمکی شامل کوله پشتی، نوشت افزار و وسایل مورد نیاز دانش آموزان، اظهار کرد: وقف در حوزه آموزش، کمک به تحصیل دانش‌آموزان نیازمند از قبیل موقوفاتی است که تقریباً جدید بوده و با توجه به اینکه خیرین اعتقادات مختلفی دارند باید نیات آن‌ها را با مشاوره و… در مسیری جهت‌دهی شود که بتواند گره گشای مشکلات جامعه هدف باشد.

وی افزود: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند و به مناسبت بازگشایی مدارس تعداد ۵۰ بسته مهر تحصیلی شامل کیف، دفتر و لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند توزیع کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان لنجان تصریح کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های مهر تحصیلی حدود ۶ میلیون ریال بوده که توسط این اداره از محل موقوفات مرتبط تهیه و اجرای نیت شد و تمامی اقلام خریداری شده از تولیدات داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: نهادینه سازی و ترویج فرهنگ وقف امری ضروری برای ارتقای فرهنگ، معنویت و رفع نیازهای جامعه است که در کنار حفظ و احیای موقوفات باید در زمینه ایجاد وقف‌های جدید اقدام شود چراکه برکاتی از نهاد وقف ایجاد می‌شود تمام مردم را به صورت عمومی در بر گرفته تا از آن بهره‌مند شوند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=35965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.