• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳

شهردار زرین شهر : چراغ روشنایی معابر شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر روشن شد

  • کد خبر : 36290
  • 13 مهر 1402 - 9:46
شهردار زرین شهر : چراغ روشنایی معابر شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر روشن شد
شهردار زرین شهر گفت: تأمین اعتبار مورد نیاز تجهیزات لازم همچون بازو و چراغ‌های روشنایی پروژه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر خریداری شد و فاز نخست این پروژه در بلوک‌های dو g پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط پیمانکار به مرحله اجرا رسید.

ه گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی با اشاره به روند اجرای پروژه برق فشار ضعیف شهرک مشاغل کارگاهی، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اجرای فاز نخست پروژه برق فشار ضعیف در شهرک مشاغل کارگاهی، این مجموعه روی ریل تکمیل و توسعه قرار گرفته است به‌گونه‌ای که عصر جدیدی از تحول در این مجموعه آغاز شده و امیدواریم با تأمین زیرساخت‌ها و همراهی بازاریان بتوانیم به بسیاری از دغدغه‌های افرادی که در این مجموعه اقدام به خرید زمین و همچنین ساخت و ساز کرده‌اند پاسخ دهیم.

وی با اشاره به اجرای پروژه نصب روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر، افزود: شبکه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر با هدف تقویت خدمت رسانی، ارتقا ایمنی تردد و همچنین جلوگیری از سرقت‌های احتمالی در شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر به مرحله اجرا رسید تا خدمتی دیگر به شهروندان و اصناف در این مجموعه ارائه شود.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده و تأمین اعتبار مورد نیاز تجهیزات لازم همچون بازو و چراغ‌های روشنایی پروژه روشنایی شهرک مشاغل کارگاهی زرین شهر خریداری شد و فاز نخست این پروژه در بلوک‌های dو g پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال توسط پیمانکار به مرحله اجرا رسید.

وی اضافه کرد: تجهیزات مورد نیاز دیگر بلوک‌ها نیز با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خریداری شده که در برنامه زمانبندی بر روی تیرهای برق نصب خواهند شد.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: با اجرایی شدن این پروژه خیابان‌های اصلی و فرعی بلوک‌های dو g که واحد صنفی در آن مستقر هستند از نعمت روشنایی برخوردار شدند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36290

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.