• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست:

مدیریت شهری بسترساز تحول و توسعه است/حل مشکلات ورنامخواست نیازمند همراهی همه مسئولان است

  • کد خبر : 36338
  • 14 مهر 1402 - 1:49
مدیریت شهری بسترساز تحول و توسعه است/حل مشکلات ورنامخواست نیازمند همراهی همه مسئولان است
رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست در دوره ششم در تلاش بوده‌اند بسترساز تحول و توسعه و زمینه ساز رفع دغدغه‌های شهروندان باشند و تحقق این مهم نیازمند همراهی همه مسئولان است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، کیومرث مهرپرور در نشست با نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی یکی از مطالبات شهروندان ورنامخواست را بهبود وضعیت آب شرب این شهر دانست و اظهار کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست در دوره ششم در تلاش بوده‌اند بسترساز تحول و توسعه و زمینه ساز رفع دغدغه‌های شهروندان باشند و یکی از مطالبات به حق شهروندان این شهر حل چالش چندین ساله وضعیت آب شرب در این شهر است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر علیرغم پیگیری‌های صورت گرفته تأمین آب شرب با کیفیت و با فشار مناسب در محلات مختلف همچنان بر زمین مانده و انتظار می‌رود با نگاه جهادی مسئولان ذی‌ربط و تأمین اعتبارات مورد نیاز شاهد تحقق این مطالبه مردمی باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست تصریح کرد: تعیین تکلیف موقوفه ورنامخواست یکی دیگر از مطالبات به حق شهروندان به‌شمار می‌آید چرا بخشی از اراضی این شهر موقوفه بوده و به دلیل مشاع بودن اسناد این زمین‌ها باید املاک موقوفه و ملکی از یکدیگر تفکیک شود تا شهروندان بتوانند اسناد مالکیتی خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه موقوفه شهر ورنامخواست در پلاک ۵۹ این شهر واقع شده است، ادامه داد: مشکل موقوفه شهر ورنامخواست نه تنها یک مانع اساسی بر سر راه شهروندان برای اخذ سند ثبتی است بلکه توسعه شهر و دریافت تسهیلات بانکی شهروندان با چالش‌های بسیاری مواجه است.

مهرپرور اضافه کرد: خرید و فروش قولنامه‌ای اراضی در شهر ورنامخواست مشکلات بسیاری برای شهر به وجود آورده، اکثر واحدهای مسکونی در این شهر قولنامه‌ای هستند و صاحبان این واحدها برای دریافت سند هیچ اقدامی نمی‌کنند، و این امر ساخت و سازهای غیرمجاز را تشدید خواهد کرد.

وی با اشاره به اهمیت ورزش برای سلامت و نشاط شهروندان، گفت: اعتیاد، افسردگی، خودکشی و اختلافات خانوادگی از نتایج بی‌توجهی به ورزش هستند از این رو هزینه در حوزه ورزش و جوانان سرمایه گذاری بوده و سود این سرمایه گذاری، سلامت جامعه و جلوگیری از فساد و اعتیاد است.

رئیس شورای اسلامی شهر ورنامخواست عنوان کرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده مقرر شده است در طرح بهینه‌سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) زمین چمنی در شهر ورنامخواست احداث شود همچنین زمین چمن دیگری نیز با اعتبارات اداره ورزش و جوانان می‌بایست در این شهر احداث شود که انتظار می‌رود در مسیر تحقق این مهم در کمترین زمان ممکن حرکت کرد.

وی خاطرنشان کرد: رفع نقاط حادثه خیز در جاده سفید دشت و آزادسازی زمین‌های صنایع دفاع که در توافقات صورت گرفته در سال‌های گذشته همچنان محقق نشده از دیگر مباحثی است که نیاز به پیگیری دارد تا شاهد کاهش مشکلات شهروندان و توسعه شهر باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36338
  • نویسنده : زهرا جعفری

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.