• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رئیس شورای اسلامی ورنامخواست:

سرلوحه اقدامات نیروی انتظامی، دفاع از حقوق شهروندی است

  • کد خبر : 36351
  • 14 مهر 1402 - 10:05
سرلوحه اقدامات نیروی انتظامی، دفاع از حقوق شهروندی است
رئیس شورای اسلامی ورنامخواست گفت: نیروی انتظامی در تمام عملیات‌ها و مأموریت‌های خود دفاع از امنیت و آرامش مردم را سرلوحه کار قرار داده است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، کیومرث مهرپرور در نشست با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان و فرمانده کلانتری ۱۴ ورنامخواست اظهار کرد: نیروی انتظامی در ایجاد آرامش و آسایش در شهرهای ایران، برقراری نظم و امنیت عمومی و دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور و ارزش‌های انقلابی و اسلامی نقش بسزایی را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه افق پیش‌رو‌ی پلیس مهربانی با شهروندان و برخورد قاطعانه با هنجارشکنان است، افزود: سبزپوشان نیروی انتظامی در برابر هر آنچه رذالت و نامردی و ناجوانمردی است مقتدرانه و جان‌برکف سینه ستبر می‌کنند و فراز و نشیب‌‌ها، دشمنی‌ها و بدخواهی‌ها را به جان و دل می‌خرند تا خاری به چشم شهروندی وارد نشود.

رئیس شورای اسلامی ورنامخواست با بیان اینکه نیروی انتظامی به واسطه مأموریت‌های متنوع در سراسر کشور ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با مردم دارد، تصریح کرد: نیروی انتظامی در این روزها که دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی وحدت و انسجام و یکپارچگی مردم را مورد هدف قرار داده و به دنبال خدشه و تفرقه بین مردم و نیروهای انتظامی هستند به خوبی نشان دادند در خدمت صادقانه به مردم سر از پا نشناخته و با حضور شبانه روزی در میدان عمل از نقطه صفر مرزی تا عمق کشور مأموریت‌ها و خدمات‌رسانی خود را در مسیر حفظ امنیت کشور و مردم به سرانجام می‌رسانند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در تمام عملیات‌ها و مأموریت‌های خود دفاع از امنیت و آرامش مردم را سرلوحه کار قرار داده است و در این مسیر شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم کرده‌اند.

مهرپرور اضافه کرد: توسعه و پیشرفت شهر به عنوان مفهوم کلیدی در ارتقای شاخص‌های زندگی، تنها زمانی ارزشمند و مؤثر است که جامعه از امنیت و آرامش لازم برخوردار باشد.

وی عنوان کرد: هم‌افزایی دو مجموعه مدیریت‌شهری و نیروی انتظامی، در ارتقای شاخص‌های خدمت‌گزاری به شهروندان مؤثر خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی ورنامخواست خاطرنشان کرد: در بحث امنیت ارتباط تنگاتنگ مجموعه مدیریت شهری با نیروی انتظامی حائز اهمیت بوده و ایجاد امنیت برای اماکن عمومی و پارک‌ها و بوستان‌ها ضروری است و بر همین اساس شورای اسلامی شهر و شهرداری ورنامخواست از ظرفیت‌های قانونی خود در راستای ارتقای سطح امنیت عمومی استفاده خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36351
  • نویسنده : زهرا فنایی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.