• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار ورنامخواست:

فرهنگ دفاع مقدس، رمز اقتدار امروز ایران اسلامی است/یادواره سرداران و شهدای شهر ورنامخواست برگزار می‌شود

  • کد خبر : 36488
  • 16 مهر 1402 - 0:59
فرهنگ دفاع مقدس، رمز اقتدار امروز ایران اسلامی است/یادواره سرداران و شهدای شهر ورنامخواست برگزار می‌شود
شهردار ورنامخواست گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره سرداران و شهدای شهر ورنامخواست با حضور سردار افضلی جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهار محال بختیاری روز دوشنبه هفدهم مهرماه برگزار خواهد شد.

مهدی رضوی‌راد در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن، فرهنگ دفاع مقدس را رمز اقتدار امروز ایران اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در حالی در مسیر گام دوم انقلاب اسلامی در حال حرکت است، که به برکت رشادت‌ها و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام در گام نخست انقلاب، از عزت و اقتداری بی‌نظیر در منطقه و جهان برخوردار است.

وی افزود: به پشتوانه پیروی از ولایت فقیه و برکت خون شهدا و همچنین اعتماد به جوانان امروز ایران اسلامی در مسیر پیشرفت، توسعه و دستیابی به آرمان‌های انقلاب قرار دارد به‌گونه‌ای که قله‌های رفیع در حوزه‌های مختلف یکی پس از دیگری در حال فتح است و این مهم زمانی ادامه خواهد یافت که در مسیر ارزش‌های حاکم بر دوران هشت سال دفاع مقدس حرکت کنیم.

شهردار ورنامخواست با بیان اینکه آنچه ما را به سر مقصد مقصود و ایرانی قوی می‌رساند مجاهدت و روحیه جهادی است، تصریح کرد: امروز همه وظیفه داریم تا در گام دوم انقلاب، از تجربیات چهل ساله اول انقلاب استفاده کنیم تا همانگونه که با ولایت پذیری، اتحاد و همدلی، انقلاب به پیروزی رسید و در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع شد، اجازه ندهیم توطئه دشمنان، خللی در عزم و اراده ملت به وجود بیاورد.

وی با بیان اینکه دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، هویت ملت ایران به‌شمار می‌آید، ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا و مراسم فرهنگی، می‌تواند گوشه‌هایی از تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی را بازگو کرده و نسل‌های مختلف خصوصاً نسل جدید را از واقعیت‌های آن دوران آگاه کند.

رضوی‌راد دوران دفاع مقدس را یادگاری اصیل و ماندگار دانست و اضافه کرد: یادواره شهدا یک تکلیف شرعی و کلاس درس است بر همین اساس مدیریت شهری ورنامخواست با تکیه بر داشته‌های ارزشمند این شهر که همان شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند در مسیر بزرگداشت یاد و خاطره این عزیزان گام برداشته است.

وی با بیان اینکه یکی از الگوهای موفق خدمت به مردم توجه و جامه عمل پوشاندن به سیره شهدا است، عنوان کرد: مردم ایران از از رشادت‌های رزمندگان این شهر با واژه‌هایی چون ولایی، شریف و انقلابی یاد می‌کنند که این سند افتخار ماست و بر همین اساس از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا استقبال و مشارکت فعال خواهیم داشت تا نسل جوان شهر بیش از پیش با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شود.

شهردار ورنامخواست خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته یادواره سرداران و شهدای شهر ورنامخواست با حضور سردار افضلی جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم استان چهار محال بختیاری روز دوشنبه هفدهم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36488

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.