• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳

پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی ورنامخواست به مناسبت هفته نیروی انتظامی

  • کد خبر : 36505
  • 16 مهر 1402 - 13:26
پیام تبریک رئیس و اعضای شورای اسلامی ورنامخواست به مناسبت هفته نیروی انتظامی
هفته ناجا فرصت مغتنمی است که اقدامات مقتدرانه و هوشمندانه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تأمین نظم و امنیت پایدار به ملت ایران معرفی شود.

در پیام رئیس و اعضای شورای اسلامی ورنامخواست به مناسبت هفته نیروی انتظامی آمده است:

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران همواره مشحون و مملو از افتخارها و سربلندی‌هایی است که صفحات این کتاب درخشان به واسطه رشادت‌های فرزندان مؤمن، جان بر کف و انقلاب این مرز و بوم رقم خورده است.

بخش بزرگی از این صفحات زرین مرهون تلاش‌های مخلصانه، مؤمنانه و بی‌دریغ سبزپوشان نیروی انتظامی و بلند قامتان جبهه ایثار و شهادت بوده که همدوش دیگر حافظان امنیت کشور، خون خود را فدای امنیت و آرامش ملت شریف و نجیب ایران کرده‌اند.

حضور مبتکرانه نیروی انتظامی در بزنگاه‌های مهم و عرصه‌های مختلف، امنیت را در جای جای کشور عزیزمان ایجاد کرده به‌گونه‌ای که امروز ایران اسلامی توانسته در بعد امنیت و آرامش به یک الگو تبدیل شود.

هفته نیروی انتظامی فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به جایگاه دلیرمردانی و شیر زنانی است که در حفظ امنیت و دفاع از مردم جان را بر کف نهاده و با تلاشی خستگی ناپذیر، ایثارگرانه در تحقق امنیت پایدار اجتماعی کوشش می‌کنند.

تعامل و مشارکت موجود بین نیروی انتظامی و شهرداری و شورای اسلامی شهر ورنامخواست و افزایش این تعاملات در دوره ششم مدیریت شهری منشأ برکات بسیاری برای این شهر بوده و امیدواریم در سایه وحدت و همدلی این مهم همواره برقرار بماند.

از درگاه خداوند متعال تداوم توفیق خدمت و سربازی در لوای جمهوری اسلامی ایران و تحت زعامت فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی برای تمامی سنگربانان امنیت و صلابت کشور عزیزمان را خواستاریم.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.