• امروز : دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳

فولادشهر میزبان احتمالی بازی سپاهان-الاتحاد

  • کد خبر : 36578
  • 17 مهر 1402 - 16:15
فولادشهر میزبان احتمالی بازی سپاهان-الاتحاد
این احتمال وجود دارد پس از رای کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص برگزاری مجدد دیدار سپاهان الاتحاد ورزشگاه فولادشهر به عنوان میزبان این دیدار معرفی شود.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، پس از حواشی دیدار سپاهان و الاتحاد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا که منجر به برگزار نشدن این مسابقه شد روزهای گذشته گمانه زنی‌های زیادی پیرامون رای احتمالی کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص نتیجه این مسابقه یا برگزاری مجدد بازی شنیده می‌شد. اما امروز رسانه گل عربستان در خبری مدعی شد دیدار الاتحاد با سپاهان دوباره برگزار خواهد شد.

همچنین این رسانه عربستانی اعلام کرد این بازی در ورزشگاه دیگری غیر از نقش‌جهان برگزار می‌شود و باشگاه سپاهان هم به خاطر لغو بازی جریمه نقدی می‌شود. پیش از این برخی از خبرنگاران عربستانی از این حکم خبر داده بودند ولی این رسانه معتبر عربستان این حکم را نهایی می‌داند.

با این حال درصورت اعلام AFC برای برگزاری مجدد مسابقه در ایران باشگاه سپاهان باید ورزشگاه دیگری را برای میزبانی از تیم عربستانی به کنفدراسیون فوتبال آسیا معرفی کند.

باید منتظر ماند و دید با وجود گمانه زنه‌های بسیار درخصوص رای کنفدراسیون فوتبال آسیا آیا این نهاد تصمیم به برگزاری مجدد این بازی خواهد گرفت یا خیر.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36578

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.