• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

سبزپوشان نیروی انتظامی ستون امنیت و فرشته آرامش شهرهای ایران هستند

  • کد خبر : 36831
  • 20 مهر 1402 - 13:22
سبزپوشان نیروی انتظامی ستون امنیت و فرشته آرامش شهرهای ایران هستند
شهردار زرین شهر گفت: نتیجه مجاهدت، تلاش و سختکوشی سبزپوشان نیروی انتظامی، امنیت، آرامش و افزایش رضایت ملت فهیم ایران اسلامی بود و همه ما قدردان تلاش‌های شبانه روزی پلیس هستیم چراکه ثمره این جانفشانی‌ها آسایش و آرامشی است که به مردم هدیه شده است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی در نشست با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لنجان تلاش نیروی انتظامی در برقراری امنیت اجتماعی را ستودنی دانست و اظهار کرد: نتیجه مجاهدت، تلاش و سختکوشی سبزپوشان نیروی انتظامی، امنیت، آرامش و افزایش رضایت ملت فهیم ایران اسلامی بود و همه ما قدردان تلاش‌های شبانه روزی پلیس هستیم چراکه ثمره این جانفشانی‌ها آسایش و آرامشی است که به مردم هدیه شده است.

وی با بیان اینکه سبز پوشان نیروی انتظامی به خوبی می‌دانند کجا قاطع و مقتدر و چه جایی رئوف باشند، افزود: نیروی انتظامی در راستای اهداف متعالی خود، شهدای بسیاری را همچون شهید مدافع امنیت شهید نصیری تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران کرده که این مهم برگ زرینی در افتخارات این نیروی خدوم به‌شمار می‌آید.

شهردار زرین شهر با اشاره به اینکه مدیریت شهری امروز به دنبال تحقق شعار شهروند قانونمدار؛ پلیس خدمتگزار در خطه طلایی ایران است، تصریح کرد: امروز شهرهای ایران از جمله زرین شهر با چالش‌های متعددی به ویژه در حوزه اجتماعی دست به گریبان است که حل این موضوعات جز با همکاری و افزایش تعاملات نهادهایی همچون نیروی انتظامی، بهزیستی و نیز سایر نهادهای مسئول با شهرداری میسر نخواهد شد.

وی با بیان اینکه سبزپوشان نیروی انتظامی ستون امنیت و فرشته آرامش شهرهای ایران هستند، ادامه داد: مشکلاتی همچون مباحث ترافیکی و یا آسیب‌های اجتماعی چالش‌های فرا بخشی هستند که در سایه همکاری همه جانبه از سوی نهادهای مسئول مرتفع خواهد شد برهمین اساس مدیریت شهری همچون گذشته آمادگی تعامل، همکاری و هم افزایی را در این زمینه خواهد داشت تا بیش از پیش امنیت شهر و شهروندان فراهم شود.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: مطمئناً امنیت و آرامشی که در شهرهای ایران از جمله زرین شهر حکم‌فرماست مرهون زحمات شما عزیزان است که برای خدمتگزاری به شهروندان شب و روز نمی‌شناسند و خود را وقف خدمتگزاری به شهروندان کرده‌اید و یقیناً شهروندان نیز قدردان زحمات جان برکفان نیروی انتظامی خواهند بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.