• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه زرین شهر:

ایرانیت و اسلامیت دو اصل مهم و تأثیرگذار فرهنگ سیاسی ایران است

  • کد خبر : 36890
  • 21 مهر 1402 - 14:43
ایرانیت و اسلامیت دو اصل مهم و تأثیرگذار فرهنگ سیاسی ایران است
امام جمعه زرین شهر گفت: جوانان ایران وقتی کشورهای ابرقدرت با حمایت صدام به مرزهای ایران حمله کرد در گوشه و کنار این کشور به پا خواسته و از خاک کشور به بهترین شکل دفاع کردند و به همه ثابت شد اسلامیت و ایرانیت نه تنها دو قطب متضاد نیستند بلکه یک حقیقت ناب است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مهدی آقایی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر با اشاره به عملیات طوفان الاقصی اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، یک‌بار دیگر هیبت پوشالی این رژیم اشغالگر را به اثبات رسانید و این درحالیست که سردمداران رژیم جعلی اسرائیل و ایادی وابسته‌ی آنها در جهان هنوز از انجام این عملیات در بهت و تعجب هستند.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی از رزمندگان فلسطینی، افزود: رژیم جعلی صهیونیستی به هیچ عنوان فکر نمی‌کرد جوانانی که در سخت‌ترین شرایط قرار دادند و با سخت گیری‌های شدید و تحریم همه جانبه، تحت شدیدترین تدابیر امنیتی قرار دارند اینگونه ابهت پوشالی اسرائیل را به دنیا مخابره کرده و زنگ آغاز نابودی اسرائیل را به صدا درآورند.

امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: امروز رژیم منحوس اسرائیل حیثیت و جایگاه نظامی و امنیتی خود را بر باد رفته می‌بیند و باید توجه داشت وقوع این طوفان حاصل رفتار سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی بود که بر سر آنها فرود آمد.

وی با اشاره به اهمیت عملیات طوفان الاقصی گفت: این اقدام شجاعانه جوانان فلسطینی باعث بهم ریختن معادلات جهانی شد، کشوری تا به دندان مسلح و مورد حمایت آمریکا، انگلیس و ایادی آنها در منطقه با طوفان جوانان فلسطینی با شکست سنگینی مواجه شد و کمر رژیم غاصب اسرائیل را شکست.

آقایی اضافه کرد: کشورهای غربی به سرکردگی اسرائیل و آمریکا به دنبال از بین بردن قدرت جهانی ایران اسلامی در دنیا بودند و تمام اهدافشان بر تحقق این توطئه متمرکز بود که یکباره یکی از فاجعه‌بارترین رخدادهای ممکن بر سر آنان فرود آمد.

وی ادامه داد: مستکبران جهان در اتاق‌های فکر خود به دنبال لانه کردن کنار مرزهای ایران اسلامی برای کنترل نفوذ و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند که ناگهان قلب مرکز فکر آنها مورد هجوم قرار گرفت.

امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد: سردمداران رژیم منحوس صهیونیستی بدانند اگر به رفتارهای وحشیانه خود ادامه دهند قطعاً باید منتظر سیلی محکم‌تری باشند.

وی ایرانیت و اسلامیت را دو اصل مهم و تأثیرگذار فرهنگ سیاسی ایران دانست و افزود: مقام معظم رهبری با تدابیر حکیمانه خود پاسخ توطئه دشمنان در رابطه با انحراف فکری جوانان با مسئله‌ی اسلامیت و ایرانیت در دیدار با اعضا کنگره ملی شهدای همدان دادند.

آقایی تصریح کرد: ایشان بیان داشتند شهدای عزیز ایران اسلامی و دفاع مقدس خط بطلانی بر این توطئه و وسوسه شیطانی کشیدند و فرزندان با ایمان ایرانی با جان خود از خاک ایران عزیز در تمامی ابعاد دفاع کردند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ایران وقتی کشورهای ابرقدرت با حمایت صدام به مرزهای ایران حمله کرد در گوشه و کنار این کشور به پا خواسته و از خاک کشور به بهترین شکل دفاع کردند و به همه ثابت شد اسلامیت و ایرانیت نه تنها دو قطب متضاد نیستند بلکه یک حقیقت ناب است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.