• امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
امام جمعه چرمهین:

عملیات طوفان الاقصی غرور کاذب و پوشالی اسرائیل را در هم شکست

  • کد خبر : 36921
  • 21 مهر 1402 - 15:32
عملیات طوفان الاقصی غرور کاذب و پوشالی اسرائیل را در هم شکست
امام جمعه چرمهین گفت: دوران تحکم رژیم جعلی صهیونیست به پایان رسیده و آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی در حال رخ دادن است، تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حجت الاسلام مجید قاسمی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه چرمهین اظهار کرد: غرش تند باد عظیم جبهه مقاومت و عملیات بهت آور و عزت بخش «طوفان الاقصی» رزمندگان فلسطینی، دل‌های آزادگان و مستضعفان جهان را شاد، و خشم و سردرگمی جبهه استکبار را برانگیخت.

وی با بیان اینکه غرور کاذب و پوشالی اسرائیل با طوفان الاقصی در هم شکست، افزود: دوران تحکم رژیم جعلی صهیونیست به پایان رسیده و آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی در حال رخ دادن است، تجلی بخش کوچکی از قدرت و اقتدار جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین است.

امام جمعه چرمهین تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی انتقام شکست تاریخی خود را از کودکان و زنان غزه می‌گیرد و این رژیم غاصب و حامیان آن باید بدانند هرچه بر این جنایات ضدبشری خود می‌افزایند ذره‌ای از عزم راسخ مردم غزه برای رسیدن به حقوق انسانی و مشروع خود کاسته نمی‌شود.

وی ادامه داد: رژیم کودک کش اسرائیل که با بمب و موشک به سراغ کودکان فلسطینی در غزه رفته است باید بداند اینگونه جنایت‌ها نتیجه عکس خواهد داشت و جوانان حماسه ساز فلسطین هر چه زودتر اسرائیل غاصب را به زباله‌دان تاریخ خواهند سپرد.

قاسمی اضافه کرد: آه و اشک مادران داغدار غزه نابودی رژیم غاصب را سرعت می‌بخشد و قطعا خون شهدای غزه در رگ‌های غیرت و همت جوانان فلسطینی خواهد جوشید و ثمره آن نابودی اسرائیل است.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز درخصوص خیزش رزمندگان فلسطینی فرمودند؛ شکست غیر قابل ترمیم، زیرا رژیم صهیونیستی چگونه می‌تواند جنایات خود را فراموش کند و چگونه می‌تواند طوفان الاقصی را فراموش کند، ظلم اسرائیل باعث این طوفان شد.

امام جمعه چرمهین خاطرنشان کرد: جهان اسلام و مردم مظلوم فلسطین شرایط سختی را تحمل می‌کند و سکوت مجامع بین‌المللی در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه گناهی نابخشودنی است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.