• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

فاز دوم پروژه انتقال آب فضای سبز پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای اجرایی شد

  • کد خبر : 36939
  • 22 مهر 1402 - 13:23
فاز دوم پروژه انتقال آب فضای سبز پارک کوهستان سردار شهید حسین قجه‌ای اجرایی شد
شهردار زرین شهر گفت: فاز دوم پروژه لوله‌گذاری خط انتقال آب فضای سبز پارک کوهستان شهید قجه‌ای به طول هزار و ۳۰۰ متر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مرحله اجرا رسید که علاوه بر سهولت در آبرسانی و حفظ فضای سبز پارک کوهستان مسیر توسعه فضای سبز این مجموعه را فراهم خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار نبض وطن، حسین اسماعیلی احمدی اظهار کرد: توسعه پایدار شهری باعث افزایش مشارکت شهروندی و ایجاد شهری پویا و سرزنده می‌شود بر همین اساس مدیریت شهری از ابتدای دوره ششم این مهم را در کنار مطالبه شهروندان به‌طورجدی در دستور کار قرار داد به‌گونه‌ای که امروز مسیر توسعه پایدار خطه طلایی ایران با اجرای عملیات‌های عمرانی، طرح‌ها و پروژه‌های شهری در جریان است.

وی با اشاره به اجرای فاز دوم پروژه لوله‌گذاری خط انتقال آب فضای سبز پارک کوهستان شهید قجه‌ای اظهار کرد: این پروژه گام بلندی در راستای توسعه شبکه آبیاری و بهره‌برداری مؤثر از ذخایر آب‌های موجود در زرین شهر بوده و نتایج مثبتی از جمله کاهش هدر رفت آب، مدیریت بهینه منابع آبی و صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری را دنبال خواهد داشت.

شهردار زرین شهر تصریح کرد: فاز دوم پروژه لوله‌گذاری خط انتقال آب فضای سبز پارک کوهستان شهید قجه‌ای به طول هزار و ۳۰۰ متر و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به مرحله اجرا رسید که علاوه بر سهولت در آبرسانی و حفظ فضای سبز پارک کوهستان مسیر توسعه فضای سبز این مجموعه را فراهم خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آبیاری درختان با تانکر موجب کاهش کیفیت و افزایش هزینه‌های مدیریت شهری می‌شود، خاطرنشان کرد: امروز با اجرای پروژه‌های متعدد مدیریت آبیاری در عرصه‌های فضای سبز در خطه طلایی ایران به شدت بهبود یافته و بهره‌وری آبیاری نیز به سطح قابل قبولی رسیده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=36939

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.