• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
رهبر انقلاب خطاب به شیخ زکزاکی:

شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل‌الله هستید

  • کد خبر : 37038
  • 22 مهر 1402 - 13:57
شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل‌الله هستید
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار با شیخ زکزاکی و خانواده وی، خطاب به آنان گفتند: شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل‌الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.

به گزارش نبض وطن به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیش از ظهر امروز در دیدار شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی نیجریه و همسر وی، با قدردانی از مجاهدت‌های وی و خانواده‌اش، قدرت روزافزون اسلام در جهان به‌رغم توطئه‌های گسترده را نتیجه مجاهدت‌ها دانستند و با اشاره به شرایط فلسطین اشغالی به‌ویژه غزه گفتند: امروز یکی از مظاهر قدرت اسلام همین مسائلی است که در فلسطین در حال روی دادن است.

ایشان تأکید کردند: قضایای روزهای اخیر فلسطین به‌ویژه بمباران‌ها و شهادت زنان و کودکان و مردان، دل انسان را مجروح می‌کند اما بخش دیگری از این قضایا نشان دهنده قدرت باورنکردنی اسلام در فلسطین است و با لطف و عنایت خداوند متعال این حرکتی که در فلسطین آغاز شده است، به پیش خواهد رفت و منجر به پیروزی کامل فلسطینی‌ها خواهد شد.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: همه در دنیای اسلام وظیفه دارند به مردم فلسطین کمک کنند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تشکیل نظام اسلامی در ایران و شکل‌گیری حکومتی بر مبنای تفکر اسلام سیاسی بعد از قرن‌های متمادی را یکی از وجوه قدرت اسلام برشمردند و تأکید کردند: جمهوری اسلامی از زمان تأسیس تاکنون روزبه‌روز قوی‌تر شده است و در آینده نیز قوی‌تر از حال، خواهد شد.

ایشان فعالیت‌های اسلامی در دنیا را روزبه‌روز در حال گسترش خواندند و افزودند: امروز حرکت اسلامی در نقاط مختلف دنیا همچون آفریقا، آسیا، اروپا و شمال آمریکا در حال گسترش است و با عنایت خداوند، موفقیت‌های این حرکت با قدرت بیشتری ادامه خواهد یافت.

رهبر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود دیدار با شیخ زکزاکی و خانواده وی را بسیار خوشحال‌کننده خواندند و خطاب به آنان گفتند: شما مصداق مجاهد حقیقی فی سبیل‌الله هستید و امیدواریم که بتوانید مجاهدت خود را ادامه دهید.

شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر جنبش اسلامی در نیجریه و همسر وی نیز در این دیدار با ابراز خرسندی فراوان از این دیدار، احساسات خود را غیرقابل توصیف خواندند و گفتند: امیدواریم با دعاهای جناب‌عالی و تلاش‌ها و مجاهدت مسلمانان، اسلام روزبه‌روز گسترش بیشتری پیدا کند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37038

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.