• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
شهردار زرین شهر:

استخر جهان پهلوان تختی به بخش خصوصی واگذار شد

  • کد خبر : 37257
  • 24 مهر 1402 - 13:16
استخر جهان پهلوان تختی به بخش خصوصی واگذار شد
شهردار زرین شهر گفت: مدیریت شهری با هدف امانت‌داری از اموال شهری، افزایش ارائه خدمات، تقویت تایم‌های اضافی و جلوگیری از خالی ماندن ظرفیت استخر جهان پهلوان تختی این مجموعه را به‌صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار کرد.

حسین اسماعیلی احمدی در گفت‌گو با خبرنگار نبض وطن اظهار کرد: ورزش شنا مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده به‌گونه‌ای که پیر و جوانان به آن علاقه‌مند بوده و دوست دارند تا هرچند مدت یک‌بار تنی به آب بزنند از این رو مدیریت شهری زرین شهر در دوره ششم در مسیر بازسازی و احیای استخر جهان پهلوان تختی گام برداشت تا به یکی از مطالبات به حق شهروندان خصوصاً نسل جوان پاسخ دهد.

وی یکی از شاخص‌های سنجش حرکت امیدبخش مدیریت شهری در دوره ششم را توجه ویژه برای اجرای طرح‌های مهم ورزشی دانست و افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی ورزش در سال‌های گذشته کمبود امکانات تفریحی و ورزشی برای نسل جوان به خصوص بانوان بود و همواره برخورداری از استخر شنا جز مطالبات مهم آن‌ها به شمار می‌رفت و بازسازی و بازگشت استخر جهان پهلوان تختی به چرخه فعالیت یکی از مهمترین هدایای ماندگار مدیریت شهری به جامعه ورزش و شهروندان به‌شمار می‌آید.

شهردار زرین شهر با اشاره به واگذاری استخر جهان پهلوان تختی به بخش خصوصی، تصریح کرد: مدیریت شهری با هدف امانت‌داری از اموال شهری، افزایش ارائه خدمات، تقویت تایم‌های اضافی و جلوگیری از خالی ماندن ظرفیت استخر جهان پهلوان تختی این مجموعه را به‌صورت اجاره به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی اضافه کرد: واگذاری استخر جهان پهلوان تختی به بخش خصوصی که نهادی حرفه‌ای در این حوزه به‌شمار می‌آید نه تنها باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد بلکه حفاظت از این مجموعه ورزشی نیز به خوبی انجام خواهد شد.

اسماعیلی احمدی خاطرنشان کرد: واگذاری برخی فعالیت‌ها به بخش خصوصی موجب کاهش هزینه‌ها در مدیریت شهری می‌شود اما نباید این نکته را به دست فراموشی سپرد که مدیریت شهری زرین شهر قطعاً بر عملکرد بخش خصوصی نظارت خواهد کرد تا ارائه خدمات به شهروندان و سیاست‌های مد نظر مدیریت شهری به درستی از سوی پیمانکاران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی به مرحله اجرا برسد.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.