• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳

رقابت تنگاتنگ انیمیشن و کمدی؛ سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟

  • کد خبر : 37484
  • 26 مهر 1402 - 8:00
رقابت تنگاتنگ انیمیشن و کمدی؛ سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟
آمار استقبال از سینماها طی یک هفته اخیر، اگرچه نسبت به مدت مشابه هفته گذشته خود با رشد مواجه شده اما انتظار می‌رود مطابق با تقویم هرساله، استقبال پائیزی اصلی، طی ماه‌های آبان و آذر رقم بخورد؛ روندی که در صورت نمایش چند فیلم پرمخاطب می‌تواند به اتفاق‌هایی خوب در سینمای ایران منتهی شود.

به گزارش نبض وطن به نقل از ایرنا، سینمای امسال ایران تا آخرین سه‌شنبه مهرماه، ۱۳ میلیون و ۳۱۵ هزار مخاطب داشت و این تعداد مخاطب، گیشه ۵۷۸ میلیاردی را برای این سینما به ارمغان آوردند، آنچه اما مختصات سینمایی یک هفته اخیر را تشکیل می‌دهد، استقبال ۷۷۰ هزار مخاطب و گیشه حدوداً ۲۹ میلیاردی است که با توجه به هفته‌های قبلی، یک آمار خوب محسوب می‌شود.

بر پایه این گزارش، هتل، پرفروش‌ترین فیلم یک هفته اخیر سینماهای کشور است که موفق شد تا بیش از ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بفروشد. حدود ۳۶۰ هزار نفر نیز به تماشای این فیلم نشستند.

سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟

رتبه دوم پرمخاطب‌ترین فیلم یک هفته اخیر سینماها، به انیمیشن بچه زرنگ تعلق دارد. این انیمیشن موفق شد تا با حدود ۱۳۰ هزار مخاطب، حدود ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته باشد.

سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟

فسیل اما همچنان پررونق است و مخاطب دارد. این کمدی در یک هفته اخیر، ۷۰ هزار نفر مخاطب داشت و ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز فروخت.

سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟

در ادامه استقبال مخاطبان از آثار کمدی، شهر هرت نیز در رتبه چهارم قرار می‌گیرد. فیلمی که با حدود ۵۰ هزار مخاطب، ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

گیج‌گاه نیز تاکنون نزدیک به ۴۰ هزار مخاطب داشته است و به فروش ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی نائل آمده است.

سینماها آخرین هفته مهر چقدر فروختند؟

نارگیل ۲، هولیا، ستاره‌بازی، زنبور کارگر، بی‌مادر و شماره ۱۰، ترکیب دیگر فیلم‌های پرمخاطب یک هفته اخیر سینماها را تشکیل می‌دهند.

پاییز اگرچه فصل خوبی برای نمایش فیلم است اما مهرماه به دلایلی چون تغییر سبک زندگی خانواده‌ها که در نتیجه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها رقم می‌خورد و البته سرمای هوا، همواره سینماها را با یک رکود نسبی مواجه کرده است. استقبال پاییزی اما در ماه‌های آبان و علی‌الخصوص آذر بیشتر است و همین اتفاق سبب می‌شود تا با نمایش چند فیلم جدید پرمخاطب طی ۲ ماه انتهایی پاییز، امیدواری بسیارز یادی نسبت به رشد تصاعدی مخاطب و گیشه به عمل آید تا این نفس تازه‌ای که در سینماها دمیده شده، با ورود آثار جدیدتر، شتاب بیشتری به خود گرفته و اتفاق‌های خوبی را در سینمای ایران رقم بزند.

لینک کوتاه : http://www.nabzevatan.ir/?p=37484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.